KYMENLAAKSON KILPIRAUHASYHDISTYS RY

Kymenlaakson kilpirauhasyhdistys (nimi muuttunut 1.1.2017). Ex-Kymenlaakson Seudun Kilpirauhasyhdistys ry on perustettu 1.3.2004 . Yhdistyksen kotipaikka on Kotka, mutta sen toimialueena on koko Kymenlaakso eli seuraavat kunnat kuuluvat yhdistyksemme alueeseen; Hamina, Iitti, Kotka, Kouvola, Miehikkälä, Pyhtää ja Virolahti. Yhdistykseemme voi liittyä myös Kymenlaakson ulkopuolella asuvat.

Yhdistyksen toiminnan tarkoitus on jakaa tietoa kilpirauhassairauksista, niiden hoidosta ja tutkimuksesta. Kehittää kilpirauhaspotilaiden hoitoa ja kuntoutusta. Jakaa tietoa itsestä huolehtimisen tärkeydestä. Olla tukena vertaistuki- ja tukihenkilötoiminnan kautta. Toiminnassa pyrimme ottamaan huomioon myös kilpirauhaspotilaiden läheiset.

Yhteydenotot/ilmoittautumiset:

Kaikissa yhdistystä koskevissa asioissa voit ottaa yhteyttä:
Puheenjohtaja Anne Nuora 044 5194 802 tai kymenkilpi(at)gmail.com

Anne on työelämässä mukana ja vastaa puhelimeen mahdollisuuksiensa mukaan arkisin klo 17-19.

Jäsenmaksu
Yhdistyksemme jäsenmaksu vuonna 2017 on 23 euroa. Jäsenmaksuun sisältyy neljä kertaa vuodessa ilmestyvä KILPI-lehti. Katso lisää etuja jäsenedut- sivulta.

Osoitteenmuutokset:
Jos osoitteesi on muuttunut, muistathan ilmoittaa siitä puheenjohtajalle. Näin varmistat, että yhdistyksen ja myös Kilpirauhasliiton posti tulee oikeaan paikkaan.