SATAKUNNAN KILPIRAUHASYHDISTYS RY

Ajankohtaista

Yhdistyksen syyskokous on pidetty ja toimintasuunnitelma ja talousarvio ensi vuodelle hyväksytty. Toiminta jatkuu suunnitelman mukaisesti. Myös hallitusta on täydennetty erovuorossa olevien osalta. Hallituksen jäsenen toimikausi on kaksi vuotta, joten hallitus ei yleensä koskaan vaihdu kokonaan. Erovuorossa oleva hallituksen jäsen voidaan myös valita uudelleen.

Hallitus on toimintakykyinen vain osittain, koska siltä puuttuu puheenjohtaja, koska kokouksessa ei ollut ketään tehtävään halukasta eikä kenelläkään hallituksen jäsenistä ollut henkilökohtaisista syistä mahdollisuutta ottaa tehtävää vastaan. Hallitusta voidaan täydentää puheenjohtajalla, kun sellainen löytyy.

Käännymme siis jäsenistön puoleen:

Onko sinulla kiinnostusta ja mahdollisuus tällaisen tehtävän hoitamiseen tai tunnetko ketään muuta, jolla voisi olla kiinnostusta ja ehkä aiempaa kokemustakin yhdistystoiminnasta? Jos olet itse kiinnostunut, ota yhteyttä tai jos tiedät jonkun toisen joka mahdollisesti olisi sopiva, anna vinkki meille.

Puhelinnumero on 045 6387110 ja sähköpostiosoite satkilpi@gmail.fi