Liity jäseneksi tästä

Kilpirauhasliiton jäsenenä olet tuomassa painoarvoa Kilpirauhasliiton edunvalvonta- ja vaikuttamistyölle. Mitä suurempaa joukkoa edustamme, sitä vahvemmin pystymme vaikuttamaan! Liittymällä lähimmän kilpirauhasyhdistyksen jäseneksi saat samalla myös kaikki Kilpirauhasliiton jäsenedut.

Jäsenmaksu vuonna 2024 on 25 €. Jäsenmaksu maksetaan kalenterivuosittain.

Kilpirauhasliiton ja jäsenyhdistyksesi tarjoamat edut vuonna 2024

Tutustu ja hyödynnä edut!

• Kilpi-lehti 4 kertaa vuodessa (uusille jäsenille jäsenmaksun jälkeen seuraavasta numerosta alkaen)
  • ajantasainen tieto jäsenyhdistyksesi asiantuntija- luennoista, keskustelu- ja vertaistukitapaamista, virkistystoiminnasta ja muista tapahtumista sekä useimpiin niihin pääsy jäsenetuhintaan tai maksutta
  • edunvalvonta- ja vaikuttamistyö kilpirauhas- ja lisäkilpirauhaspotilaiden hyvän hoidon puolesta
  • alla olevat yhteistyökumppaneiden tarjoamat edut

Muista myös seuraavat Kilpirauhasliiton tarjoamat palvelut:

• mahdollisuus hakea tuettuihin lomiin ja voimavarakursseille
  • vertaistukea tukipuhelimessa arkitorstaisin klo 18–21 p. 050 400 6800
  • sairaanhoitajien antamaa neuvontaa puhelimitse tiistaisin ja keskiviikkoisin klo 17–19 p. 044 788 8899 ja sähköpostitse neuvonta@kilpirauhasliitto.fi
  • tietoa ja tukea sekä toimiston palveluja tiistaisin klo 12–16, keskiviikkoisin klo 9–16 ja torstaisin klo 12–16 p. 09 8684 6550.

Yhteistyökumppaneiden tarjoamat jäsenedut 2024 jäsenkortilla

ECKERÖ LINE myöntää Kilpirauhasliiton jäsenille 20 % alennuksen henkilö- ja ajoneuvolippujen risteily- ja reittimatkojen päivittäisestä verkkokauppahinnasta (ajalla 10.6.–11.8.2024 alennus on -10 %). Alennukset vain verkkokaupasta käyttämällä tuotekoodia JARJ24 varausvaiheessa. Voimassa oleva jäsen-/henkilökortti on varauduttava esittämään pyydettäessä lippujen lunastuksen yhteydessä. Etuhinnat koskevat Kilpirauhasliiton jäseniä ja muita samalla varausnumerolla matkustavia työ- ja vapaa-ajan matkoilla. Alennuksia ei voida myöntää jälkikäteen eikä niitä voi yhdistää muihin alennuksiin tai tuotepaketteihin. Edut voimassa vuoden 2024 loppuun saakka. Max. 9 henkilöä/varaus.

EasyFit logo

EASYFIT on kotimainen liikuntakeskusketju kaikenikäisille kuntoilijoille. Laadukkaat ja viihtyisät toimipisteet kattavat kolmekymmentä kaupunkia ympäri Suomen. Aloitusmaksu 0 € (norm. 29,90 €) ja ONLINE-asiakkuus -50 % eli 7,45 €/kk (ovh. 14,90 €/kk). Tutustumismahdollisuus 7 päivän ajan veloituksetta. BASIC-asiakkuus 34,90 €/kk tai PLUS-asiakkuus 44,90 €/kk.

Asiakkuuksista ja toimipisteistä lisätietoa verkkosivuilla easyfit.fi. Asiakkuus voidaan tehdä suoraan EasyFitin verkkokaupassa (easyfitshop.fi) alennuskoodilla KRL24Y. Tämä koodi tulee syöttää verkkokauppaan asiakkuutta tehdessä.

Katso lisätiedot: EasyFit Yrityssopimus Kilpirauhasliitto 2023 (avautuu uuteen välilehteen)

GREENSTAR HOTELLIT tarjoavat Kilpirauhasliitto ry:n jäsenille edullisen majoituksen jo valmiiksi edullisista hinnoista työ- ja vapaa-ajan matkustukseen. Hotellit tarjoavat laadukasta, ympäristöystävällistä majoitusta 1–3 henkilän huoneissa yhdellä huonehinnalla. Hotellimme ovat hyvin varusteltuja ja energiatehokkaita. Meillä et maksa turhasta – lisäpalvelut varaat tarpeidesi mukaan. Hinnan saa varatessaan majoituksen osoitteessa: www.greenstar.fi käyttämällä varauskoodia GSLIITTO tai suoraan hotellien vastaanotoista. Alennus on 13 % edullisimmasta päivän huonehinnastamme. GreenStar Hotels Oy tarjoaa sopimushintaisia huoneita rajoittamattomasti (LRA Last Room Available). Hotellilla on oikeus tarkastaa jäsenyys. GreenStar Hotels Oy:llä on oikeus hinta-/tavoitetarkastukseen kuuden kuukauden välein, ellei toisin ole sovittu. GreenStar Hotels Oy pidättää oikeuden lisäpalveluiden hinnanmuutoksiin. Sopimus on toistaiseksi voimassa oleva.

Aamiainen 10 € / henkilä/ vrk ennakkoon varatessa, 13 € paikan päällä ostaessa.

Maksutapa käteinen, pankki- ja luottokortti tai erillissopimuksesta laskutus. Maksuaika 14 vrk, laskutuskulu 10 € / lasku.

Tervetuloa GreenStar Hotelleihin!

VIKING LINE tarjoaa vuonna 2024 jäsenetuisia matkoja Kilpirauhasliiton ja sen jäsenyhdistysten jäsenille seuraavasti:

• Risteilyt ja reittimatkat, etu voi olla jopa 30–50 % päivän hinnasta
  • Katso tarkemmat tarjoukset jäsenetusivustolta: vikingline.fi/edut/kilpirauhasliitto

INSTRUMENTARIUMIN seuraavat tarjoukset ovat voimassa myymälöissä kautta maan:

• Normaalihintaiset silmälasit -30 %
  • Normaalihintaiset aurinkolasit -20 %
  • Normaalihintaiset piilolinssit -25 %
  • Piilolinssitarkastukset
    • 1. sovitus veloituksetta
    • 2. vaihtosovitus, jälkitarkastus veloituksetta
  • Näöntarkastus
    • 1. Optikon suorittama näöntarkastus ja reseptimääräys veloituksetta
    • 2. Näöntarkastuksen yhteydessä silmänpohjakuvaus 25 € (saatavilla osassa Instrumentarium- ja Keops-myymälöitä).

Myymälöiden yhteystiedot löytyvät osoitteesta www.instru.fi. Alennukset myönnetään esittämällä voimassa olevajäsenkortti. Tarjoukset ovat voimassa Instrumentarium-myymälöiden lisäksi Keops-myymälöissä Helsingissä ja Tampereella.

JOKIPIIN PELLAVA Jokipiin Pellavalta löytyy pellavasta valmistetut laadukkaat keittiö-, kylpy- ja saunatekstiilit. Pellava on trendikäs ja ekologinen luonnonmateriaali. Jokipiin Pellavan tekstiilit valmistetaan Jalasjärven Jokipiissä, ja niiden kotimaisuudesta kertoo Avainlippu-tunnus. Tutustu tuotteisiin osoitteessa https://jokipiinpellava.fi/verkkokauppa/. Verkkokaupan tuotteista 15 %:n alennus koodilla KILPI24 vuoden 2024 ajan.

LadyLine logo

LADYLINE on naisten hyvinvointipalveluja tuottava ketju. Laadukkaat ja viihtyisät toimipisteet kattavat noin viisitoista paikkakuntaa ympäri Suomen. LadyLinen asiakkuuteen kuuluu kuntosalipalvelujen lisäksi ryhmäliikuntaa ja sisäpyöräilyä. Vahvuutena on laadukas virtuaalinen tuotanto: tuotamme itse Virtuaalitunti® -konseptia.
Aloitusmaksu 0 € (norm. 29–49 €). Ennen päätöstä saat tutustua palveluihimme ilmaiseksi viikon ajan tilaamalla treenipassin. Katso lähin LadyLine -keskuksesi osoitteesta ladyline.fi. Lunasta etusi verkossa ladyline.fi ja nouda asiakastunniste keskuksen asiakaspalvelusta. Kampanjakoodi KRL24Y. Jäsenedun käyttöoikeus tulee todentaa voimassa olevan Kilpirauhasliiton jäsenkortin avulla LadyLinen asiakaspalvelussa kulkuavaimen luovutuksen yhteydessä. Jäsenetu on käytettävissä yhden kerran/henkilö sopimuskauden aikana.

Katso lisätiedot: LadyLine Yrityssopimus Kilpirauhasliitto 2023 (avautuu uuteen välilehteen)

PUHTI, laboratoriopalvelut ilman lähetettä.

Puhti tarjoaa parasta palvelua oman hyvinvoinnin mittaamiseen. Kaikki testit voi tilata ilman lääkärin lähetettä.  Selkeä ja edullinen hinnoittelu. Näytteet otetaan Mehiläisen laboratorioissa yli 75 toimipisteessä 50 paikkakunnalla ympäri Suomen. Testit analysoidaan Suomessa. Tulokset saat yleensä jo heti seuraavana arkipäivänä helppolukuiselle tulosraportille Oma Puhti -palveluun. Tulokset esitetään selkeästi viitearvoihin vertailtuna. Saat raportilta myös paljon lisätietoa tutkimuksista. Voit myös jatkossa seurata helposti arvojen kehitystä omalta sivultasi graafeilta. Tarvittaessa raportilta voi tilata erikseen Mehiläisen lääkärin tai hoitajan neuvonnan.

Hyödynnä jäsenedut ja tilaa testit ennen näytteenottoon menoa: puhti.fi/kilpirauhasliitto

KILPIRAUHASEN TESTIPAKETTI JA TUTKIMUKSET -15 %
• Saat alennuksen syöttämällä ostoskorissa etukoodin:
kilpirauhanen15

LISÄKSI D-VITAMIININ, B12-VITAMIININ JA FERRITIININ MITTAUKSISTA -25 %
• Voit tilata nämä testit samalla kerralla kilpirauhasen testipaketin kanssa tai erikseen. Tämän lisäedun saat käyttöösi etukoodilla: vitamiini25

SYNLABIN palveluihin kuuluvat laboratorio- ja magneettitutkimukset, ultraäänitutkimukset, rintatutkimukset, uniapneatutkimukset sekä röntgen. SYNLAB palvelee yli 30 toimipisteessä ympäri Suomen.

SYNLAB tarjoaa seuraavat jäsenedut:
• Laboratoriotutkimukset -12 %
• Ultraäänitutkimukset -12 %
• Magneettitutkimukset -5 %

Laboratorio-, magneetti- ja ultraäänitutkimuksiin voit tulla joko lääkärin lähetteellä tai ilman. Ajan saat nopeasti ja tulokset tulevat myös ripeästi – usein jo seuraavana päivänä. Lämpimästi tervetuloa!

SYNSAM GROUP on yksi Euroopan johtavia optisen vähittäiskaupan ketjuja ja tarjoaa laajan valikoiman ainutlaatuisia silmänterveyden ja silmälasimuodin ratkaisuja.
Synsamin tarjoamat edut:
• Synsam Lifestyle -sopimuksen kuukausimaksusta -20 %
• Silmälaseista -30 %
• Aurinkolaseista -25 %
• Piilolinsseistä -25 %
• Urheilulaseista -25 %
Edut myönnetään voimassa olevaa jäsenkorttia näyttämällä. Etuja ei voi yhdistää keskenään eikä muihin tarjouksiin. Edut ovat voimassa kaikissa Suomen Synsam -liikkeissä.

Tietosuojaseloste

Kilpirauhasliitto tietosuojaseloste jäsen- ja lehtirekisteri