Kirjoituskilpailu

Kilpirauhasliitto on avannut kirjoituskilpailun nuorille. Kilpailussa on kaksi sarjaa, 8-12 vuotiaat ja 13-20 vuotiaat. Kirjoituskilpailun aiheena on: Miten kilpirauhassairaus on vaikuttanut koulunkäyntiisi / opiskeluihisi, ystävyyssuhteisiisi tai harrastuksiisi. Kirjoitustyyli on vapaa. Parhaat tarinat palkitaan molemmissa sarjoissa 100 €, 50€ ja 25€ arvoisilla kirjalahjoilla.

Kirjoitukset tulee toimittaa Kilpirauhasliittoon 20.4. 2018 mennessä osoitteella Vilhonkatu 4 B, 00100 Helsinki

Kirjoituskilpailun säännöt

• Kilpailussa on kaksi sarjaa 8-12 vuotiaat ja 13-20 vuotiaat. Merkitse tarinasi alkuun kumpaan sarjaan osallistut.
  • Tarinan kerrontatyyli on vapaa, esimerkiksi runo, novelli, pakina, tms. tarina.
  • Kirjoita nimimerkillä, mutta laita omat yhteystietosi (nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite) erilliseen suljettuun kuoreen kirjoituksesi mukaan. Näin voimme ottaa sinuun tarvittaessa yhteyttä palkitsemisen tai julkaisemisen yhteydessä. Yhteystietokuori avataan vain, jos siihen on tarvetta.
  • Tarina saa olla pituudeltaan maksimissaan kaksi sivua.
  • Arvioinnissa ratkaisee tarinan kerronnallisuus,ei niinkään tarinan raflaavuus.
  • Arviointiraatiin osallistuu neljä henkilöä.
  • Voittajat julkaistaan kilpirauhasviikolla toukokuun lopulla.