Kuntoutumiskurssit

Kuntoutumiskurssi Nastolassa marraskuussa

Suomen Kilpirauhasliitto ry järjestää painonhallintaan liittyvän kuntoutumiskurssin kilpirauhaspotilaille Pajulahden urheiluopistolla 23.–26.11.2017. Kurssi on suunnattu kilpirauhaspotilaille, jotka kamppailevat paino-ongelmien kanssa. Voit hakea kurssille, vaikka et olisi Kilpirauhasliiton jäsen.

Kurssilla on ravintoon ja painonhallintaan liittyvät luennot. Kurssin aikana sinulla on mahdollisuus tutustua myös erilaisiin painonhallintaa tukeviin liikuntalajeihin. Tärkeä merkitys kurssilla on vertaistuella, virkistystä unohtamatta. Kurssin tavoitteena on lisätä kuntoutujan tietoutta ravintoasioista ja sairauden merkityksestä painonhallinnassa, sekä kannustaa huolehtimaan hyvinvoinnistaan.

Kurssin omavastuuhinta on 1hh/130€ ja 2hh/90€. Huom! Kilpi-lehdessä huonekohtaiset omavastuuhinnat olivat menneet väärinpäin.
Kuntoutumiskurssin hintaan sisältyy täysihoito ja asiantuntijaluennot. Matkakulut maksaa kurssilainen itse. Kurssin osallistumismaksu palautetaan vain, mikäli osallistuminen on peruttu vähintään kaksi viikkoa ennen kurssin alkamista.

Hakuaika kurssille on 4.9.–20.10. Voit täyttää lomakkeen osoitteessa https://www.webropolsurveys.com/S/0AEF43FFE53E42FD.par
tai tilata hakulomakkeen toimistoltamme, p. 09 8684 6550.

Lisätietoa saat tarvittaessa osoitteesta toimisto@kilpirauhasliitto.fi tai p. 09 8684 6550.

Ennakkotietoa vuoden 2018 kursseista!

Neljän vuorokauden internaattikurssit
• Helmikuussa kurssi ilman kilpirauhasta eläville Pohjanmaalla.
• Kesäkuussa kaiken ikäisille vajaatoimintaa sairastaville Itä-Suomessa.
• Marraskuussa elämänhallintakurssi nuorille (18–30 vuotta) kilpirauhaspotilaille pääkaupunkiseudulla.

Avo-ja etäsopeutumisvalmennusta
• Huhti-toukokuussa Tampereella
• Syys-lokakuussa Oulussa

Lisäksi järjestämme kurssin lapsiperheille yhteistyössä Lasten Kesä ry:n kanssa 31.8.–2.9.2018 Hauhon lomakeskuksessa.

Tarkemmat ajankohdat ja paikat selviävät myöhemmin. Seuraa ilmoitteluamme Kilpi-lehdessä ja www- tai fb-sivuilla.