Vertaisiltamme ovat avoimia kaikille kilpirauhaspotilaille, heidän läheisilleen ja asiasta kiinnostuneille. Keskustellaan ja pohditaan yhdessä meille tärkeistä asioista. Tervetuloa mukaan!

Kevätretki Strömforsin ruukkiin ti 21.5. klo 9.00 lähtö Lappeenrannasta Prisman bussiparkkialueelta, takaisin Lappeenrannassa klo 18. Retki tehdään yhdessä Lappeenrannan Reumayhdistyksen kanssa. Matkan hinta 48 euroa/jäsen, 53 euroa/ei jäsen. Hintaan sisältyy matka, lounas, opastettu kierros alueella ja kesäkirkkoon tutustuminen. Maksu 12.5. mennessä yhdistyksen tilille FI65 4108 0010 3719 07, viestiin osallistujan nimi ja kevätretki. Lisätietoa, sitovat ilmoittautumiset/ruokarajoitteet 12.5. mennessä ekkilpi@gmail.com tai 045 6651 171.

Lappeenrannan kaupungin teatterin Ilta Saimaalla kiertuenäytös 3.4.2024 klo 18.00 Lauritsalan työväentalolla, Hakalinkatu 1  (huom! esityspaikka) Lippu 15 euroa. Lipun varaus ja maksu viimeistään 15.3. ekkilpi@gmail.com tai p. 045 6651 171

Lappeenrannassa Aivoille virettä ja terveyttä -luento ystävänpäivänä 14.2. klo 16.30-18.30 Lappeenrannan kaupunginkirjasto, luentosali, Kauppakeskus IsoKristiina, Kaivokatu 5.   Aivoista tulee pitää huolta, kuten muustakin kehon osasta. Tervetuloa luennolle oppimaan lisää aivojen hyvinvointia tukevista keinoista. Luennoitsija Maarit Venäläinen, fysioterapeutti YAMK ja aivoterveyden edistämisen asiantuntija. Tilaisuus avoin kaikille kiinnostuneille. Tervetuloa!

ekkilpi@gmail.com

Paikkakuntakohtaiset tapahtumat löydät niiden omilta sivuilta:

Verkkovertaistoimintaa kehitellään ja järjestetään kiinnostuksen mukaan. Tapahtumista tietoa  näillä neittisivuilla, lähellä.fi, yhdistyksen facebook-sivuilla sekä sähköpostilla niille jäsenille, joiden sähköpostiosoite on tiedossamme. Muistathan ilmoittaa, jos sähköpostiosoitteesi muuttuu tai et ole aiemmin ilmoittanut yhteystietoihisi sähköpostiosoitetta ja haluaisit myös näin saatavan postia!

Kaikkiin tilaisuuksiin eri paikkakunnille tullaan mielellään esittämään kilpirauhassairauksista asiantuntijaluentoja ja kertomaan toiminnastamme.  Kokemustoimijaamme Piia Jyrinkiä voi pyytää kertomaan oman sairaustarinansa eri tilaisuuksiin.  Ota yhteyttä ja kerro toiveitasi.