ETELÄ-POHJANMAAN KILPIRAUHASYHDISTYS RY

Menneet tapahtumat

Vuoden 2020 menneet tapahtumat:

Alavudella tiistaina 4.2. klo 17.30, kirjasto Järviluomantie 3.  Tarjolla keskustelun lisäksi endokrinologi Saara Metson 35 minuutin videoluento kilpirauhasen vajaatoiminnasta.
Isokyrössä torstaina 13.2. klo 17.30, kirjasto Kyrööntie 15. Ohjelmassa mm. endokrinologi Saara Metson 35 minuutin videoluento kilpirauhasen vajaatoiminnasta ja keskustelua.
Jalasjärvellä torstaina 6.2. klo 18, ABC Jalasjärvi, Oikotie 1.
Kurikassa keskiviikkona 15.1. klo 17.30, kirjasto Seurapuistikko 2.
Seinäjoella tiistaina 28.1., 18.2. klo 18 Järjestötalolla, Kauppakatu 1, 2. krs.
Teuvan ryhmä kokoontuu erikseen ilmoitetuilla ajoilla. Katso ajat Tejuka – lehdestä.

Lääkehoidon päivä torstaina 12.3. Yhdistyksen osallistumisesta lisätietoja lähempänä tapahtumaa.

Sääntömääräinen kevätkokous torstaina 19.3.20 klo 18.00 Hotel Kurikka, Huovintie 1, Kurikka. Käsitellään sääntömääräiset asiat. Tervetuloa!

Vertaisillat on tarkoitettu myös lähiseutujen kilpirauhasasioista kiinnostuneille sekä läheisille. Seuraa ilmoittelua paikallislehdissä, täällä nettisivullamme sekä facebookissa. Muista myös pitää yhteystietosi ja sähköpostiosoitteesi ajan tasalla Kilpirauhasliiton kautta.

Vuoden 2019 menneet tapahtumat:

Vertaisillat

Alavudella ABC-Alavus keskiviikkona 6.2. klo 17.00, Piirantie 1 ja tiistaina 8.10. klo 18 hotelli Alavus 66, Järviluomantie 4.
Jalasjärvellä keskiviikkona 30.1., 27.2., 18.9., 9.10. ja 14.11. klo 17.30, ABC-Jalasjärvi, Oikotie 1
Kauhava tiistaina 8.10. klo 18 hotelli Kauhava, Kauppatie 71.
Kauhajoella torstaina 28.3. klo 18.00 Uimahalli Virkussa, Urheilutie 3.
Kurikassa keskiviikkona 11.9., 9.10. ja 13.11. klo 17.30 Kurikan kirjasto, Seurapuistikko 2.
Lapualla tiistaina 12.2. klo 18.00 ABC-Lapua, Latojantie 9.
Seinäjoella 5.2., 14.3., 25.4., 18.9., 22.10 ja 27.11. klo 17.00 Järjestötalolla, Kauppakatu 1, 2. kerros.
Teuvan ryhmä kokoontuu erikseen ilmoitetuilla ajoilla. Katso ajat Tejuka – lehdestä. Vertaisillat on tarkoitettu myös lähiseutujen kilpirauhasasioista kiinnostuneille sekä läheisille. Tapaaminen ollut muun muassa torstaina 28.11. klo 17-19, Teuvan uimahalli, Rivakantie 8.

Sääntömääräinen syyskokous lauantaina 28.9.2019 klo 15.00 Seinäjoella, Seinäjoen seurakuntakeskuksen Ala-salissa, Koulukatu 24. Kokouksessa sääntömääräiset asiat. Ennen kokousta klo 14 Urofysio Ky:n osaajat esittäytyvät ja kertovat yrityksen palveluista, mm. lantionpohjan toimintahäiriöt ja niiden kuntoutus, LPG-hoito ja siitä saatava apu, Voice-massage ja siitä saatavat hyödyt. Tervetuloa kuuntelemaan! Kahvitarjoilu.

Sääntömääräinen kevätkokous torstaina 14.3.2019 klo 18.00 Seinäjoella Järjestötalolla, Kauppakatu 1, 2.kerros. Käsitellään sääntömääräiset asiat. Kahvitarjoilu.

Lääkäriluento Seinäjoella Kampustalolla, Kalevankatu 35, 60100 Seinäjoki, tiistaina 9.4. klo 18.00-20.00. LL Ulla Slama kertoo meille kilpirauhassairauksista.

Kilpirauhasviikkoa vietämme jakamalla tietoa, esitteitä ja lehtiä keskiviikkona 22.5. klo 10 – 14 Seinäjoella Keskussairaalan OLKA-pisteessä sekä Nurmon Prisman kauppakäytävällä lauantaina 25.5. klo 10 – 14. Tulkaa kyselemään ja tapaamaan meitä.

Kesäteatteriretki ja-ruokailu sunnuntaina 16.6. Karviaan. Aloitamme ruokailulla Anne Mattilan taidekahvilassa kello 11.30 ja sen jälkeen tutustumme mm. Annen töihin. Sieltä siirrymme Karvian kesäteatteriin katsomaan Viidenkympin villitys -näytäntöä, joka alkaa klo 15.00. Yhdistys osallistuu jäsenien kustannuksiin sekä järjestää linja-autokuljetuksen seuraavasti: Kurikan tori kello 9.00, Seinäjoki matkakeskus kello 9.40, Jalasjärvi Jalastuuli kello 10.15. Paluu tapahtuu noin klo 17.00 teatterin jälkeen. Retken hinta jäseniltä 40,00 euroa ja ei- jäseniltä 60,00 euroa. Ilmoittautumiset Arjalle puh. 040-5479 734 tai Elville puh. 040-7403 841. Maksu yhdistyksen tilille 15.5. mennessä FI 76 4108 0010 4586 21. Viestikenttään osallistujien nimet. Retken toteutuminen edellyttää vähintään 30 osallistujaa.

Virkistys – ja hyvinvointiviikonloppu Härmän kuntokeskuksessa 25.- 27.10. Viikonlopun omavastuu jäsenille 80 €. Hintaan kuuluu yhdistyksen ja kuntokeskuksen ohjelmaa, mm. kylpylä, ruokailu ja perjantain tanssilippu. Matkat omakustannuksella. Sitovat ilmoittautumiset viimeistään sunnuntaina 22.9. Maj-Lis p. 040-7780 466.

Seniori-messut Seinäjoella 12. – 13.10. Messuille osallistutaan Kuortaneen Säästöpankkisäätiön tukemana.