HYVINKÄÄN SEUDUN KILPIRAUHASYHDISTYS RY

Hyvinkään Seudun Kilpirauhasyhdistys on perustettu lokakuussa 1998. Sen toiminta-alueeseen kuuluvat Hyvinkään lisäksi muun muassa Hämeenlinna, Riihimäki, Mäntsälä, Tuusula, Kerava, Järvenpää ja Nurmijärvi.

Tietoa, vertaistukea ja virkistystä!
Yhdistys järjestää asiantuntijaluentoja jäsenilleen tärkeistä aiheista. Luento voi olla lääkäri- tai muu asiantuntijaluento. Pienimuotoisia luentoja ja tilaisuuksia nähdä liiton toimittamia luentotallenteita järjestetään myös keskusteluryhmien yhteydessä. Ne kokoontuvat tällä hetkellä (heti kun tilanne sallii) Hyvinkäällä ja Keravalla, Keravan ryhmän toimiessa Uudenmaan kilpi- ja lisäkilpirauhasyhdistyksen suojissa mutta kanssamme yhteistyössä. Hämeenlinnaan olemme juuri löytäneet uuden ryhmänvetäjän, Mäntsälään sellaista vielä haemme. Uusia keskusteluryhmiä perustetaan muille paikkakunnille, mikäli tarvetta ja halukkaita vetäjiä on. Vetäjille järjestetään liittomme kautta myös koulutusta.

Jäsenille järjestetään myös virkistystapahtumia. Sellainen voi olla sauna- tai keilailuilta, teatterireissu, pikkujoulut tai muuta jäsenistön toivomaa.

Ehdota rohkeasti, jos sinulla on idea!

Tapahtumista tiedottaminen ja jäseneksi liittyminen
Nettisivujen lisäksi ilmoitamme toiminnastamme paikallislehtien seurapalstoilla. Tapahtumat löytyvät myös yhdistyksen Facebook-sivuilta.

Jäseneksi voit liittyä Kilpirauhasliiton internet-sivuilla. Vuonna 2021 jäsenmaksu on 25 €.