KESKI-SUOMEN KILPI RY

AJANKOHTAISTA

Tervetuloa tapahtumiin ja mukaan toimintaan!

Syksy 2022

ELOKUU

Shindo flow rentoutusvenyttelyn etätunnit jatkuvat taas syksyllä.

Lempeää venyttelyä kaikille jostain syystä oireileville ja oireettomille, ohjaajana Shindo-kouluttaja Katja Vuorela. Shindo sopii lähes kaikille, sillä jokaisesta venytyksestä löytyy useita versioita. Shindon asennoissa rentoudutaan hengityksen avulla, venyminen ja liikkuvuus lisääntyvät omaa kehoa kuunnellen.

Ilmainen tutustumistunti ma 22.8 klo 19.30-20.30. Varsinaiset tunnit maanantaisin 29.8-5.12, klo 19.30-20.30 ja 14 x (syysloma vko jää väliin). Saat sähköpostiisi Zoom-linkin ja ohjeet.

Ilmoittaudu to 18.8 mennessä osoitteeseen kskilpparit@gmail.com joko vain ilmaiselle tutustumistunnille tai koko kevääksi hintaan 50 e. Mikäli päätät jatkaa viikoittain, maksa 50 e yhdistyksen tilille K-S Kilpi ry FI12 5290 0220 2528 19 viitteellä 2908223. Osallistumis mahdollisuus kaikille asiasta kiinnostuneille!
Huom! Halutessasi voit ilmoittautua myös myöhemmin syksyllä (yhdistyksen s-posti tai puh. 044 0902 004).

SYYSKUU

Lääkäriluento to 22.9 klo 17-18.30

Kansalaistoimintakeskus Matara, Tourujoki-sali, Matarankatu 6, Jyväskylä

Yleislääkäri Ville Pöntysen aiheena Ferritiini ja kilpirauhaspotilaan hyvinvointi (mistä liitännäissairauksista matala tai korkea ferritiini voi kertoa ja kuinka kokkonaisvaltaisesti hoito tulisi suunnitella). Oviraha 5 e (käteinen) tai jäsenkortilla ilmaiseksi.

LOKAKUU

Vertaisilta to 20.10 klo 18-20

Sepänkeskus, Reaktorisali, Kyllikinkatu 1,Jyväskylä

Selviytymiskokemuksia moninaisista oireista tähän päivään. Kaikille asiasta kiinnostuneille tervetuloa keskustelemaan!

MARRASKUU

Sääntömääräinen syyskokous torstaina 17.11. klo 17-19

Ravintola Sohwitar, Piippukatu 3, Jyväskylä

Esillä sääntömääräiset syyskokousasiat sekä jo kolme kertaa peruuntunut Biopankin toimintaan tutustuminen KSSH projektityöntekijä Senni Lipposen johdolla. Yhdistys tarjoaa kokouskahvit sekä suolaista ja makeaa. Ilmoittautuminen 5.11 mennessä kskilpparit@gmail.com tai 044 0902 004

JOULUKUU

Joulupuuro to 1.12 klo 18-20

Ravintola Sohwitar, Piippukatu 3, Jyväskylä

Alkoholiton glögi, laktoositon riisipuuro lisukkeilla, jotain suolaista sekä torttukahvit. Imoittautuminen ja ruokarajoitteet 14.11 mennessä kskilpparit@gmail.com tai viestillä 0407578968. Maksu 5 e K-S Kilpi ry FI12 5290 0220 2528 19 viitteellä 112228. Jouluinen mieli ja pieni yllätyspaketti pukinkonttiin mukaan, tervetuloa!

PIEKSÄMÄEN TAPAHTUMAT

Seuraa Pieksämäki lehden seurapalstaa.

Vetäjänä vapaaehtoinen Kaija Turunen, 0400 729 014.

Ohjelmaan saattaa tulla muutoksia. Seuraa ilmoittelua Facebookissa ja Instagramissa.

Fyysisen hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen ja yhdessä virkistäytyminen on jäsenille tarjottavien tapahtumien tavoite. Tapaamisissa saat vertaistukea ja tietoa muilta kilpirauhassairautta sairastavilta. Meillä jokaisella on oma tarinamme sairaudesta, mutta myös samanlaisia kokemuksia. Kukaan ei tiedä tuntemuksiasi niin hyvin kuin toinen saman kokenut. Tapaamiset ovat avoimia kaikille kilpirauhassairautta sairastaville sekä asiasta kiinnostuneille.. Seuraa tiedotusta Kilpi-lehdessä, nettisivuiltamme www.kskilpi.com, Facebookissa ja Instagramissa. Olet tervetullut kaikkiin tilaisuuksiin ja toimintaan mukaan!