– Tervetuloa mukaan tapahtumiin ja toimintaan! –

KEVÄT 2024

TOUKOKUU

Kansainvälisen kilpirauhasviikon ulkoilutapahtuma
  Lauantai 25.5. klo 15.00.
  Sataman ulkokuntoalue, Satamankatu 6, Jyväskylä
Olet tervetullut keväiselle kävelyretkelle hyvässä seurassa. Sovitaan reitti/reitit yhdessä paikan päällä. Kävelyretken päätteeksi ”maalissa”, yhdistys tarjoaa 3 euron arvokupongin jäätelön tms. ostoa varten (loppuhinta omakustanteisesti). Tavataan satamassa iloisella mielellä. Kilpirauhasyhdistyksen logolla varustettu violetti ilmapallo kertoo kokoontumispaikan, mitä olet etsimässä!

Tutustutaan ja saunotaan
  Maanantai 27.5.klo 16-18
  Sataman Viilu, Satamakatu 10, Jyväskylä
Tule yksin tai yhdessä ystävän kanssa nauttimaan illasta saunamaailmassa. Maksuun sisältyy saunat, porealtaiden ja järvivesialtaan käyttö sekä pefletti ja suihkutuotteet. Mukaan oma uimapuku ja pyyhe tai pyyhkeen voit vuokrata (3 e).
Saunamaksu 14 e/hlö maksetaan kahvioon ilmoittautumisen yhteydessä, josta voi ostaa saunajuomia.  Mukaan mahtuu 20 ensin ilmoittautunutta. Mikäli miehiä ilmoittautuu paljon, otetaan heille oma vuoro.
* Ilmoittaudu 15.5. mennessä sähköpostilla kskilpparit@gmail.com tai puhelin 044 0902 004 (viesti/soitto).

KESÄ 2024

Musiikin aalloille
  M/s Rhean tähtiristeilyt, lähtöpaikkana Jyväskylän satama
  klo 19-22
    * ke 26.6. Tuure Kilpeläinen
    * ke 24.7. Irina
    * to 25.7.  Arppa
Lähde viettämään kesäiltaa Pohjois-Päijänteen risteilylle kauniiden maisemien ja hyvä musiikin parissa. Voit valita osallistutko yhteen, kahteen vai kaikkiin tähtiristeilyihin. Laivaan astuessasi ilmoita nimesi ja mistä yhdistyksestä olet. Liput 35 e/jäsen ja 40 e/ei jäsen.
  * Ilmoittautuminen kaikkiin 5.6. mennessä sähköpostilla kskilpparit@gmail.com tai puhelimella 044 0902 004 (viesti/soitto).
  * Maksu tilille K-S Kilpi FI12 5290 0220 2528 19:
    – Tuure Kilpeläisen iltaan 5.6. mennessä viitteellä 10 20254.
    – Irinan ja Arpan iltaan 3.7. mennessä viitteellä 10 20267.

Kesäteatteri Topi Sorsakosken tarina
  keskiviikko 3.7.
    * klo 17:50 linja-auto Harjun tilausajolaituri, Harjunkatu 6, Jyväskylä
    * klo 19 esitys Riihivuoren kesäteatteri, Riihivuorentie 313, Muurame
Eurooppa 4 esittää Topin/Pekan elämän käännekohdat ja ikivihreät klassikot. Nyt esitys on laajempi versio kuin vuosina 2021-23 sata kertaa esitetty suuren suosion saanut Kohtalon tango. Voit halutessasi ottaa mukaan ystävän tai puolison, vaikka hän ei olisi jäsen. Mukaan mahtuu 27 ensin ilmoittautunutta. Hinta 30 e (lippu, kahvi, kyyti). Liput jaetaan perillä.
Kerro ilmoittautuessasi lähdetkö bussilla (Harjulta/matkan varrelta) tai omalla kyydillä?Haluatko kahvin vai teen? Pullan vai karjalanpiirakan munavoilla? Onko allergioita?
  * Ilmoittautuminen su 9.6. mennessä sähköpostilla kskilpparit@gmail.com tai puhelimella 044 0902 004 (viesti/soitto).
  * Maksu su 9.6. mennessä K-S Kilpi FI12 5290 0220 2528 19 viitteellä 10 202 70.

PIEKSÄMÄEN TAPAHTUMAT

Seuraa Pieksämäki lehden seurapalstaa. Vetäjänä vapaaehtoinen Kaija Turunen, 0400 729 014.

Osallistumalla ja olemalla mukana, pääset vaikuttamaan asioihin ja tuomaan sisältöä yhdistyksen toimintaan.
Tule rohkeasti mukaan Keski-Suomen Kilpi ry:n toimintaan!

Fyysisen hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen ja yhdessä virkistäytyminen on jäsenille tarjottavien tapahtumien tavoite. Tapaamisissa saat vertaistukea ja tietoa muilta kilpirauhassairautta sairastavilta. Meillä jokaisella on oma tarinamme sairaudesta, mutta myös samanlaisia kokemuksia. Kukaan ei tiedä tuntemuksiasi niin hyvin kuin toinen saman kokenut. Tapaamiset ovat avoimia kaikille kilpirauhassairautta sairastaville sekä asiasta kiinnostuneille. Seuraa tiedotusta Kilpi-lehdessä, nettisivuiltamme www.kskilpi.com, Facebookissa ja Instagramissa.
Olet tervetullut kaikkiin tilaisuuksiin ja toimintaan mukaan!