KYMENLAAKSON KILPIRAUHASYHDISTYS RY

Tapahtumat

Kotkassa kilpirauhasilta tiistaina 14.1. klo 18-20, Mielipaikka, Kaunismäenkatu 4, Karhula. Seuraa paikallislehden ja nettisivujen ilmoittelua iltojen aiheista.

Kouvolassa kilpirauhasilta maanantaina 13.1. ja 3.2. klo 18-20, Porukkatalo, Savonkatu 23.

Kymenlaakson Kilpirauhasyhdistys järjestää joulumarkkinaretken lauantaina 14.12. Haminaan, Vanhan Holvin Joulu myyjäistapahtumaan. Lähtö Kouvolan Matkakeskus klo 8.50, Karhula Linja-autoasema n. klo 9.30 ja Hamina n klo 10. Retken hinta jäseneltä 10€ ja avecilta 15€. Hinta sisältää matkan ja ruokailun.
Sitovat ilmoittautumiset 5.12. mennessä arkisin klo 14-17 Pirkko puh 0405935618.

Menneitä tapahtumia 2019:

Haminassa kilpirauhasilta tiistaina 14.5. klo 18 Konditoria Huovilassa Fredrikinkatu 1.

Kotkassa vertaistuki-ilta tiistaina 15.1. 2019 klo 18:00, Mielipaikka Kaunismäenkatu 4, Karhula. Satu Nyman T:mi Sointumerestä esitteli Peter Hess -äänimaljarentoutuksen. Tilaisuuteen tuli varata mukaan jumppa- tai joogamatto mikäli mahdollista. Lisäksi vertaistuki-iltaa vietettiin Kotkassa 12.2., 12.3. ja 10.9. samassa osoitteessa.

Kotkassa kilpirauhasilta tiistaina 12.11. klo 18 – 20, Mielipaikka, Kaunismäenkatu 4, Karhula. Huomioi, että syksyllä on vain kaksi kilpirauhasiltaa. Seuraa paikallislehden ja nettisivujen ilmoittelua iltojen aiheista. Tulethan iltoihin tuoksutta.

Kouvolassa kilpirauhasillat maanantaina 4.3. ,1.4., 6.5., 7.10 ja 4.11. klo 18–20. Porukkatalo, Savonkatu 23.

Sääntömääräinen kevätkokous keskiviikkona 27.3.2019 klo 17.00 Porukkatalo, Savonkatu 23, Kouvola. Käsitellään säännöissä määrätyt asiat.

Yhdistyksemme edustaja on tavattavissa Kouvolassa terveys- ja Hyvinvointipisteessä Kauppakeskus Valtarissa perjantaina 24.5. klo 13 – 15.

Retki Lappeenrantaan 14.6. Retken hinta jäseneltä 20 €, avecilta 25 €. Sisältää kanavaristeilyn ja ruokailun. Sitovat ilmoittautumiset 29.4. – 15.5. klo 14 – 17 Pirkko puh 040 5935 618.

Retki Heinolan kesäteatteriin keskiviikkona 17.7. Pokka pitää -näytelmään. Retken hinta jäsenille 15 € ja avecille 20 € sisältäen ruokailun. Sitovat ilmoittautumiset 15.5. – 15.6. klo 14 – 17 Pirkolle puh. 040-5935 618.

Sääntömääräinen syyskokous tiistaina 22.10.2019 klo 18.00 Porukkatalo, Savonkatu 23, Kouvola. Käsitellään sääntömääräiset asiat. Tervetuloa.

Seuraa paikallislehden ja nettisivujen ilmoittelua iltojen aiheista.

Tulethan iltoihin tuoksutta.

Menneitä tapahtumia 2018:

Retki Strömforsin ruukin joulumarkkinoille Ruotsinpyhtäälle sunnuntaina 2.12.2018.

Kymenlaakson Kilpirauhasyhdistyksen kevätretki vuonna 2018 suuntautui Mikkelin Kenkäveroon:

KOTKAN VAMMAISTEN YHTEISJÄRJESTÖ RY (VYT)
Yhdistyksemme kuuluu jäsenenä VYT:een. Jäsenillämme on oikeus ilmoittautua VYT:n järjestämille retkille, tapahtumiin ym. VYT:n toimisto sijaitsee Kumppanuustalo Viikarissa, Mariankatu 24 (2. krs.), 48100 Kotka.

VYT:n nettisivut löytyvät osoitteesta VYT

KOUVOLAN VAMMAISJÄRJESTÖJEN YHDISTYS RY (KVY)
Yhdistyksemme kuuluu jäsenenä KVY:een ja siksi jäsenillämme on oikeus ilmoittautua KVY:n järjestämille retkille, tapahtumiin yms. KVY:llä on omat nettisivut, joilta löytyy tietoa tapahtumista ja koulutuksista.

Tästä Kouvolan Vammaisjärjestöjen yhdistys ry:n sivuille.

YHTEYDENOTOT/ILMOITTAUTUMISET
Kaikissa yhdistystä koskevissa asioissa voit ottaa yhteyttä:
Puheenjohtaja Anne Nuora 044 5194 802 tai
kymenkilpi(at)gmail.com

Anne on työelämässä mukana ja vastaa puhelimeen mahdollisuuksiensa mukaan arkisin klo 17-19.