PÄIJÄT-HÄMEEN KILPIRAUHASYHDISTYS RY

KESÄ 2022 TAPAHTUMAT

Päijät-Hämeen munuais- ja maksayhdistys järjestää reissun Hauhon kesäteatteriin sunnuntaina 10.7.
Teoksen alkuperäinen käsikirjoitus on tehty nimellä ”Aina oon veljeä toivonu”, mutta nimeä muutettiin, kun päädyttiin käyttämään tarinan tukena ja syventäjänä Leevi and the Leavings -yhtyeen musiikkia. Mukana on kaikille tuttuja hittejä, mutta
myös hieman vähemmän kuultuja kappaleita. Monet laulut saavat myös uuden ilmeen naisen laulamana ja duettoina.
Teatterielämys ja ruokailu yhteensä 45€/hlö. Yhdistys järjestää kuljetuksen Lahdesta Vähäjärvelle.

Ilmoittautuminen 27.6. mennessä Sinikka Kämäri puh. 050 565 1277.
Teatteriretken maksu suoritettava 1.7. mennessä
Päijät-Hämeen Munuais- ja maksayhdistyksen tilille Lammin Osuuspankki FI21 4712 0010 0710 18. Viestiosaan teksti: kesäteatteri 2022, osallistujien nimet.

Päijät-Hämeen munuais- ja maksayhdistys järjestää XVIII MUNUN MÖLKKYTURNAUKSEN
Hollolassa Sarvikuutissa sunnuntaina 14.8.2022

Paripelinä pelattavat pelit alkavat klo 10.00. Hinta 30 € / joukkue (sis. lounaan ja kahvit)
Ilmoittautuminen 8.8. mennessä. Ilmoittautumiset maksetaan Päijät-Hämeen munuais- ja maksayhdistyksen tilille: Lammin Osuuspankki FI21 4712 0010 0710 18 Viestiosaan teksti: mölkky 2022 ja joukkueen nimi
Lisätiedot ja ilmoittautumiset Mikko Saarela p. 0503577199 phmuma@gmail.com
TERVETULOA MUKAAN!
Kesäkoti Sarvikuutti, Sarvikuutti 39, 16730 Kutajärvi, puh. 040 752 1144
Ajo-ohje: Hollolassa Kutajärven rannalla, rauhallisen maaseudun helmassa vain 12 km Lahden vanhalta linja-autoasemalta Hollolan rantatietä Hollolan kirkolle päin.

Kuntosalivuoro mäkikatsomon salilla keskiviikkoisin kello 16-17  jatkuu syksyllä. Aloituspäivä infotaan myöhemmin.

Mikäli suunnitellun toiminnan toteutus ei onnistu, kerromme siitä täällä sekä Facebook-sivullamme.
Seuraa tiedottamista ja lämpimästi tervetuloa mukaan tapaamisiin ja toimintaan!

Tietoa toiminnasta päivitetään yhdistyksen Facebook – ja kotisivuille. Kannattaa myös tutustua liiton järjestämään toimintaan, esimerkiksi eri sairauksien vertaistukichatteihin sekä tukipuhelimeen. Myös erilaisia kuntoutuksia on liitossa tarjolla kattavasti. Lisäksi kannattaa kurkistaa myös LINK Järjestökeskuksen tulevia tapahtumia LINKin kotisivuilta tai Facebookista.

Liiton vuoden 2022 teemana on 365 päivää hyvinvointia.
Kuukausittaisten teemojen alla on erilaista sisältöä ja aktiviteetteja, joihon pääset tutustumaan täältä:

Kesäkuu 2022: Kesällä kevyesti
Kesäkuun teema vie ruokapöydän äärelle. Saamme vinkkejä sekä maun että terveyden kannalta hyviin ruokahetkiin.

Yhdistyksen sääntöihin voit tutustua täällä.
Uusin jäsentiedote on luettavissa täältä.