PÄIJÄT-HÄMEEN KILPIRAUHASYHDISTYS RY

Perustietoja

Vuonna 2001 Lahden seudulle perustettiin kilpirauhasyhdistys, joka rekisteröitiin Lahden Seudun Kilpirauhasyhdistys ry:ksi 9.8.2001.

Syyskokouksessa 2014 käynnistettiin yhdistyksen nimen päivittäminen. Päijät-Hämeen kilpirauhasyhdistys kuvaa paremmin yhdistyksen toimintaympäristöä.  Samalla uudistettiin yhdistyksen säännöt.Yhdistyksen toimintaa ohjataan näillä säännöillä » Muutokset rekisteröitiin 24.4.2015.

Yhdistys toimii Päijät-Hämeen alueella. Toimintaympäristönä on  koko Päijät-Hämeen maakunta, tietoa löytyy täältä: http://www.paijat-hame.fi/

Yhdistyksen toiminta on keskittynyt pääasiassa Lahteen, koska enemmistö jäsenistä asuu Lahden alueella ja toimitilat sijaitsevat osoitteessa LINK Lahden järjestökeskus, Hämeekatu 26 A. Yhdistys on LINK:in jäsenjärjestö. Järjestökeskus toimii alueellisena jäsenyhdistystensä yhteistyöelimenä jonka ajantasaiset tiedot ja tapahtumat löydät osoitteesta www.lahdenlink.fi.

Heinolassa vertaistapaamiset / jäsenillat tapahtuvat osoitteessa Tuttis, Kaivokatu 6 A, 18100 Heinola. Yhteyshenkilö: Jarmo Nieminen puh 050 324 9813.

Yhdistyksessä on noin 500 jäsentä. Jäsenyys ei ole sidottu toimialueeseen. Yhdistyksen jäsen voi olla vaikka ei asu Päijät-Hämeen alueella. Jäsenmaksu on 23 euroa ja siihen sisältyy neljä numeroa Kilpi-lehteä / vuosi. Jäsen kuuluu automaattisesti Suomen Kilpirauhasliittoon ja on oikeutettu kaikkiin jäsenetuihin.  Lue lisää jäseneduista »

Jäsenasioissa voit kääntyä tiedottaja Irja Karhun puoleen, paijatkilpi(at)paijatkilpi.fi (puh.040 8667 467).

Päijät-Hämeen kilpirauhasyhdistyksen toimintakertomus 2017 löytyy täältä.

Tervetuloa osallistumaan ja vaikuttamaan!