PÄIJÄT-HÄMEEN KILPIRAUHASYHDISTYS RY

Jäsenilta to 22.8. klo 18. Tule mukaan suunnittelemaan vuoden 2020 toimintaa.

Kuntosalivuoro keskiviikkoisin Urheilukeskuksen mäkikatsomon kuntosalilla. Vuoro on yhteinen neljän muun yhdistysten kanssa. Ennakkoilmoittautumista ei tarvita. Syyskausi ajalla 4.9. – 18.12.2019 klo 17-18 ja kevätkausi 8.1. – 6.5.2020 klo 17- 18. Yhdistykset vastaavat kustannuksista.

Sääntömääräinen syyskokous torstaina 17.10.2019 klo 18, LINK, Lahden järjestökeskus, Hämeenkatu 26 A 3.krs, Lahti. Käsitellään sääntömääräiset asiat. Kahvitarjoilu 17.30 alkaen. Lämpimästi tervetuloa! Kokouksen jälkeen palaamme kuvin ja videoin 18.5. tehtyyn jäsenretkeen.

Jäsenilta torstaina 21.11. klo 18, LINK, Lahden järjestökeskus. Illan teema tarkentuu myöhemmin.

Jäsenyhdistyksillä/jäsenillä on mahdollisuus ostaa edullisempia teatterilippuja Lahden kaupunginteatterin seuraaviin näytöksiin:
Nunnia ja konnia, lunastuspäivä 13.9. mennessä, esityspäivä pe 20.9. klo 19, lipun hinta 25,50 €.
Neljän tien risteys, lunastuspäivä 4.10. mennessä, esityspäivä pe 11.10. klo 19, lipun hinta 18,50 €.
Isä, lunastuspäivä 8.11. mennessä, esityspäivä 15.11. klo 19, lipun hinta 18,50 €.
Liput voi lunasta kaupunginteatterin lippukassalta merkillä ”LINK Lahden järjestökeskus”. Lippuja on rajallinen määrä.

OLKA® toiminta käynnistyy syksyllä 2019. Se on koordinoitua järjestö- ja vapaaehtoistoimintaa sairaalassa. Sairastuessaan ihminen tarvitsee monenlaista hoitoa ja tukea. Potilasjärjestöjen palvelut ovat tärkeä osa potilaan hoitokokonaisuudessa. Toiminnan tavoitteena on tarjota potilaille ja heidän läheisilleen kiireetöntä kohtaamista sekä antaa tukea sairauteen sopeutumisessa. Vapaaehtoisena sairaalassa –valmennus/ koulutus vaaditaan, että voi toimia vapaaehtoisena OLKAssa. Vertaistukivalmennus järjestetään syksyn aikana LINKissä ti 8.10., ti 15.10., ti 22.10. ja ma 28.10. klo 17.30 alkaen. Lisätietoja saa LINKin toimistosta.

Muistathan pitää yhteystietosi ajan tasalla, myös sähköpostiosoitteesi. Lähetämme jatkossa jäsentiedotteet sähköpostilla ja vain pyydettäessä manuaalisena postina. Ilmoita muuttuneet tietosi tiedottajalle sähköpostilla paijatkilpi@paijatkilpi.fi tai 040 8667467/iltaisin.