Jäsenedut

Kilpirauhasliiton ja jäsenyhdistyksesi tarjoamat edut vuonna 2021

• Kilpi-lehti neljä kertaa vuodessa. (Uusille jäsenille jäsenmaksun jälkeen seuraavasta numerosta lähtien.)
  • Jäsenyhdistyksesi asiantuntijaluennot
  • Jäsenyhdistyksesi keskustelu- ja vertaistukitapaamiset, muut tapahtumat ja virkistystoiminta
  • Edunvalvonta- ja vaikuttamistyö kilpirauhas- ja lisäkilpirauhaspotilaiden hyvän hoidon puolesta
  • Tuetut lomat ja kuntoutumiskurssit
  • Vertaistukea tukipuhelimessa, neuvontaa, tietoa ja tukea sekä toimiston jäsenpalvelut

Yhteistyökumppaneiden tarjoamat jäsenedut 2021 jäsenkortilla

Eckerö Line myöntää SOSTE ry:n jäsenjärjestöille ja näiden jäsenille 20 % alennuksen henkilölippujen risteily- ja reittimatkojen päivittäisestä verkkokauppahinnasta (28.6.-15.8.2021 alennus on 10 %). Alennukset vain verkkokaupasta, www.eckeroline.fi, käyttämällä tuotekoodia JARJ21 varausvaiheessa. Voimassa oleva jäsenkortti on varauduttava esittämään pyydettäessä lippujen lunastuksen yhteydessä. Etuhinnat koskevat SOSTE ry:n jäseniä työ- ja vapaa-ajanmatkalla sekä muita samalla varausnumerolla matkustavia. Alennuksia ei voida myöntää jälkikäteen eikä niitä voi yhdistää muihin alennuksiin tai tuotepaketteihin. Edut voimassa vuoden 2021 loppuun saakka.

Holiday Club tarjoaa vähintään 15 % alennuksen kylpylähotellien huonevarauksista, Villasten, Chalets-huoneistoiden sekä loma-asuntojen päivän hinnoista.  Kysy myös kampanjatarjouksia, joissa alennus voi olla suurempi

• Majoitusvaraukset sekä maksaminen Holiday Club online – varausjärjestelmän kautta, (holidayclub.fi). Kampanjakoodi: KILRA15.

Instrumentariumin tarjoukset ovat voimassa myymälöissä kautta maan.

• Normaalihintaiset silmälasit -30%.
  • Normaalihintaiset aurinkolasit -20%
  • Normaalihintaiset piilolinssit -25%
  • Piilolinssi tarkastukset
    • sovitus veloituksetta
    • vaihtosovitus, jälkitarkastus veloituksetta
  • Näöntarkastus
    • Optikon suorittama näöntarkastus ja reseptimääräys veloituksetta
    • Näöntarkastuksen yhteydessä silmänpohjakuvaus 25 € (saatavilla osassa Instrumentarium ja Keops myymälöitä). Näöntarkastuksen yhteydessä ocusweeptutkimus 25 € (saatavilla osassa Instrumentarium myymälöitä). Laajennettu näöntarkastus 35 € (saatavilla osassa Instrumentarium myymälöitä)
  • Myymälöiden yhteystiedot löytyvät osoitteesta instru.fi
  • Alennukset myönnetään esittämällä voimassa oleva jäsenkortti.

Puhti Oy, laboratoriopalvelut:

• Kilpirauhasen ja lisäkilpirauhasen seurantaan liittyvät testipaketit 15% alennuksella. Testit eivät vaadi lääkärin lähetettä. Testipaketin tilaaminen Puhdin nettisivuilta on vaivatonta. Puhti-testit voit ottaa Mehiläisen laboratorioissa noin 75 toimipisteessä 50 eri paikkakunnalla.
  • Raportin tuloksista saat Oma Puhti -sivulle, jossa havainnollistetaan selkeästi, mitkä arvot ovat viitearvojen mukaisia ja mitä arvot yleisesti tarkoittavat. Voit myös jatkossa seurata helposti arvojen kehitystä omalta sivultasi.
  • Testipaketit on koottu ja ne voi tilata helposti sivulta: https://www.puhti.fi/kilpirauhasliitto
  • Saat alennuksen syöttämällä koodin: kilpirauhanenXXYY (jäsennumerosi XXYY tilalle)
  • Lisäksi jäsenillemme 25% lisäetu D-vitamiinin, B12-vitamiinin ja ferritiinin testauksesta. Voit ostaa samalla kerralla kilpirauhasen testipaketin kanssa tai tilata erillisinä testeinä.

Tämän lisäedun saat koodilla: etuXXYY (jäsennumerosi XXYY tilalle)
Puhti on suomalainen yritys, jonka palvelu tekee oman terveyden seurannasta ja ylläpidosta laboratoriotestin avulla aiempaa helpompaa. www.puhti.fi
Huomioithan, että Puhti toimii ainoastaan verkkopalveluna.

Synlab:

• Laboratoriokokeista -12%
  • Magneettikuvista -5%
  • Edun saat esittämällä voimassaolevan jäsenkorttisi.

Synsam:

• Synsam Lifestyle -sopimuksen kuukausimaksusta -20 %
  • Silmälaseista -30%
  • Aurinkolaseista -25%
  • Piilolinsseistä -25%
  • Edut myönnetään voimassa olevaa jäsenkorttia näyttämällä.
  • Edut ovat voimassa kaikissa Suomen Synsam -liikkeissä. Etuja ei voi yhdistää keskenään eikä muihin tarjouksiin.

Osa HealthEx terveyskuntokeskuksista tarjoaa Kilpirauhasliiton/yhdistysten jäsenille 10 % alennuksen palvelusopimuksen kuukausihinnoista.

• Veloituksettoman tutustumiskäynnin jälkeen Kilpirauhasliiton/yhdistysten jäsenet voivat valita 6kk:n, 12kk:n tai 24kk:n palvelusopimuksen, joiden ovh. hinnoista HealthEx tarjoaa 10% alennuksen.

Jos haluat käyttää HealthExin palveluja, kysy mahdollista alennusta suoraan kuntosalilta.