Jäsenedut

Kilpirauhasliiton ja oman yhdistyksesi tarjoamat jäsenedut 2019

• Kilpi-lehti neljä kertaa vuodessa. (Uusille jäsenille jäsenmaksun jälkeen seuraavasta numerosta lähtien.)
  • Vertaistukea tukipuhelimessa.
  • Toimiston jäsenpalvelut, tietoa ja tukea.
  • Oman yhdistyksesi ja liiton järjestämät lääkäriluennot ja muut asiantuntijatilaisuudet.
  • Oman yhdistyksesi keskustelu- ja vertaistukitapaamiset, muut tapahtumat ja virkistystoiminta.
  • Oman yhdistyksesi tiedotuskanavat.
  • Rahanarvoisia etuja jäsenkortilla.

Yhteistyökumppaneiden tarjoamat jäsenedut 2019

Eckerö Line

myöntää Suomen Kilpirauhasliitto ry jäsenille 20 % alennuksen henkilölippujen risteily- ja reittimatkojen päivittäisestä verkkokauppahinnasta. Alennukset vain verkkokaupasta käyttämällä tuotekoodia JARJ19 varausvaiheessa.

Voimassa oleva jäsen- / henkilökortti on varauduttava esittämään pyydettäessä lippujen lunastuksen yhteydessä. Etuhinnat koskevat Suomen Kilpirauhasliiton jäsenyhdistyksiä sekä niiden henkilöjäseniä sekä toimistojen henkilökuntaa että muita samalla varausnumerolla matkustavia.
Alennuksia ei voida myöntää jälkikäteen eikä niitä voi yhdistää muihin alennuksiin tai tuotepaketteihin. Edut voimassa vuoden 2019 loppuun saakka.

Varaukset: www.eckeroline.fi/SOSTE
Kokous- ja ryhmämatkat: Myyntipalvelu ma-pe klo 0800-1900 puh 09 22 88 540, ryhmat(a)eckeroline.fi

Puhti Oy, jäsenetu laboratoriotesteistä:

• Kilpirauhasen seurantaan liittyvät testipaketit 15% alennuksella. Testit eivät vaadi lääkärin lähetettä. Testipaketin tilaaminen Puhdin nettisivuilta on vaivatonta. Testeihin on myös helppo mennä, verikokeen voi ottaa 26 paikkakunnalla Synlabin laboratorioissa.
  • Raportin tuloksista saat Oma Puhti -sivulle, jossa havainnollistetaan selkeästi, mitkä arvot ovat viitearvojen mukaisia ja mitä arvot yleisesti tarkoittavat. Voit myös jatkossa seurata helposti arvojen kehitystä omalta sivultasi.
  • Testipaketit on koottu ja ne voi tilata sivulta: puhti.fi/kilpirauhasliitto
  • Saat alennuksen syöttämällä koodin: kilpirauhanenXXYY (jäsennumerosi XXYY tilalle)
  • Lisäksi jäsenillemme 25% alennus D-vitamiinin, B12-vitamiinin ja ferritiinin testauksesta. Voit ostaa samalla kerralla kilpirauhasen testipaketin kanssa tai tilata erillisinä testeinä. Tämän lisäedun saat koodilla: etuXXYY (jäsennumerosi XXYY tilalle). Puhti on suomalainen yritys, jonka palvelu tekee oman terveyden seurannasta ja ylläpidosta laboratoriotestin avulla aiempaa helpompaa. www.puhti.fi Huomioithan, että Puhti toimii ainoastaan verkkopalveluna.

Synlab Oy, yhteistyö Synlabin kanssa jatkuu ja jäsenemme saavat jäsenedut myös 2019:

• Laboratoriokokeista -12%
  • Magneettikuvista -5%

Holiday Club tarjoaa vähintään 15 % alennuksen kylpylähotellien huonevarauksista, Villasten, Chalets-huoneistojen sekä loma-asuntojen päivän hinnoista.  Kysy myös kampanjatarjouksia, joissa alennus voi olla suurempi.

Majoitusvaraukset sekä maksaminen Holiday Club online – varausjärjestelmän kautta, (holidayclub.fi). Kampanjakoodi: KILRA15.

Instrumentariumin tarjoukset ovat voimassa myymälöissä kautta maan.

• Normaalihintaiset silmälasit -30%.
  • Normaalihintaiset aurinkolasit -20%
  • Normaalihintaiset piilolinssit -25%
  • Piilolinssi tarkastukset
  • sovitus veloituksetta
  • vaihtosovitus, jälkitarkastus veloituksetta
  • Näöntarkastus
  • Optikon suorittama näöntarkastus ja reseptimääräys veloituksetta
  • Näöntarkastuksen yhteydessä silmänpohjakuvaus 25 € (saatavilla osassa Instrumentarium ja Keops myymälöitä). Näöntarkastuksen yhteydessä ocusweeptutkimus 25 € (saatavilla osassa Instrumentarium myymälöitä). Laajennettu näöntarkastus 35 € (saatavilla osassa Instrumentarium myymälöitä)
  • Myymälöiden yhteystiedot löytyvät osoitteesta instru.fi
  • Alennukset myönnetään esittämällä voimassa oleva jäsenkortti.

Synsam

Silmälasit -30%, aurinkolaseista -25%, piilolinsseistä -10%. Edut myönnetään voimassaolevaa jäsenkorttia näyttämällä.

Osa HealthEx terveyskuntokeskuksista tarjoaa Kilpirauhasliiton/yhdistysten jäsenille 10 % alennuksen palvelusopimuksen kuukausihinnoista.

• Veloituksettoman tutustumiskäynnin jälkeen Kilpirauhasliiton/yhdistysten

jäsenet voivat valita 6kk:n, 12kk:n tai 24kk:n palvelusopimuksen, joiden ovh. hinnoista HealthEx tarjoaa 10% alennuksen.

Jos haluat käyttää HealthExin palveluja, kysy mahdollista alennusta suoraan kuntosalilta.

Alennukset eivät ole yhdistettävissä muihin tarjouksiin.

Jäsenyys kannattaa aina!