Jäsenkysely

Suomen Kilpirauhasliiton jäsenkysely

Suomen Kilpirauhasliitto on valtakunnallinen kattojärjestö 15 alueellisesti toimivalle kilpirauhasyhdistykselle. Kyselyn tavoitteena on selvittää jäsenten mielipiteitä Suomen Kilpirauhasliiton ja sen jäsenyhdistysten toiminnasta. Haluamme kehittää toimintaamme ja palvella jäseniämme entistä paremmin. Kyselyyn vastaaminen kestää noin 10–15 minuuttia. Jäsenistön kattavan mielipiteen selvittämisen kannalta on erittäin tärkeää, että mahdollisimman moni vastaa kyselyyn.

Lomakkeen täyttäminen ja palauttaminen
Vastaaminen tapahtuu pääosin rastittamalla ruutu oikeaksi katsomasi vastausvaihtoehdon kohdalta. Toivomme Sinun vastaavan kysymyksiin mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 31.12. Kyselyn löydät tästä: https://link.webropolsurveys.com/S/971C7F982C04E51C. Arvomme kyselyyn vastanneiden kesken Holiday Clubin lahjakortin ja tuotepalkintoja.

Tulokset raportoidaan vain suuremmissa ryhmissä eikä yksittäistä vastaajaa voida tunnistaa vastausten perusteella. Annettuja yhteystietoja ei yhdistetä kyselyn muihin vastauksiin.

Lisätietoja
Jos haluat lisätietoa kyselystä tai kysyä lomakkeen täyttämisestä, voit soittaa toimistollemme numeroon 09 8684 6550 tai lähettää sähköpostia osoitteeseen toimisto@kilpirauhasliitto.fi.