Juhlavuosi

Neljännesvuosisata toimintaa kilpirauhaspotilaiden hyväksi

Kilpirauhasliitto juhlii tänä vuonna 25-vuotista taivaltaan kilpirauhassairaiden potilasjärjestönä. Vuonna 1996 perustettiin Suomen Kilpirauhaspotilasyhdistys ry. Melko pian syntyi alueellisia kilpirauhasyhdistyksiä, joten syksyllä 1999 ryhdyttiin valmistelemaan Kilpirauhaspotilasyhdistyksen työn jatkamista valtakunnallisena kattojärjestönä, johon jäseniksi voivat liittyä alueelliset yhdistykset. Niinpä vuoden 2000 alussa Kilpirauhasliitto aloitti toimintansa kilpirauhaspotilaiden keskusjärjestönä.

Juhlavuonna jatkamme työtämme pääosin jo tutuin toimintamuodoin. Haluamme kuitenkin nostaa esille 25-vuotista työtämme kaikessa toiminnassamme. Tarvitsemme siihen sinun mukanaoloasi ja apuasi. Meillä on nöyrä pyyntö: tehdään yhdessä juhlavuodesta näkyvä ja kuuluva. Jokainen kilpirauhaspotilas ansaitsee tulla huomioiduksi!
Voit osallistua juhlavuoteen eri tavoin:

Juhlavuosi verkossa:

Kansainvälisenä kilpirauhaspäivänä 25.5. Kilpirauhasliitto järjestää kaikille avoimen webinaarin. Luvassa on mm. luennot kilpirauhasen vajaa- ja liikatoiminnasta. Tarkemmasta ohjelmasta ja ilmoittautumisesta tiedotamme lähiaikoina.

Toinen webinaari järjestetään syksyllä 2021. Tällöin luvassa on mm. luento kilpirauhassairauksista ja ravitsemuksesta.

Kilpirauhasliiton juhlavuoden logo, jossa on perinteisen logon lisäksi numero 25 ja teksti: "Kilpirauhassairaiden tukena 25 vuotta 2021".