Kokemustoimijoiden tarinat

Haluatko kuulla elämänmakuisen tarinan siitä, mitä on elämä kilpirauhas- tai lisäkilpirauhassairauden kanssa?

Liitolla on useita kokemustoimijoita eri puolella Suomea. He ovat saaneet tehtäväänsä koulutuksen ja heillä on omakohtainen kokemus sairaudesta. Kokemustoimijan omakohtainen tarina tarjoaa mahdollisuuden oppia, millaisia muutoksia kilpirauhas- tai lisäkilpirauhassairaus voi tuoda elämään.

Juhlavuoden kunniaksi kokemustoimijamme kertovat omat tarinansa verkon välityksellä. Tarinan pääset kuulemaan nettilinkin kautta (Teams-sovellus) ja kuuntelijaksi voi tulla kuka tahansa aiheesta kiinnostunut. Tarinan jälkeen kokemustoimijalle on mahdollisuus esittää kysymyksiä chatin kautta. Osallistujien kamerat ja mikrofonit pidetään esityksen aikana suljettuina. Ei ennakkoilmoittautumista. Teams-tapaamiseen mahtuu enintään 300 osallistujaa. Tarinoita ei tallenneta.

Kevätkaudella on tarjolla tarinoita seuraavista teemoista:

• ti 13.4. klo 18-18:45 Elämää kilpirauhasen vajaatoiminnan kanssa – syväjäästä sulille vesille.
  • ke 5.5. klo 18-18:45 Kilpirauhasen vajaatoiminta – ylämäkiä ja alamäkiä. Osallistumaan pääset tämän linkin kautta: Teams-tapaaminen.
  • to 27.5. klo 18-18:45 Yllätys, yllätys kilpirauhasestani löytyi kaksi eri syöpää monien tutkimusten jälkeen, minun selviytymistarinani. Osallistumaan pääset tämän linkin kautta: Teams-tapaaminen.
  • ti 15.6. klo 18-18:45 Toimintakyky palautui pitkän kivikkoisen polun jälkeen – kilpirauhasen vajaatoiminta. Osallistumaan pääset tämän linkin kautta: Teams-tapaaminen.

Tarinat jatkuvat myös syksyllä.