Tyypin 1 diabetes ja kilpirauhasen vajaatoiminta

Kuntoutumiskurssi henkilöille, joilla on todettu kilpirauhasen vajaatoiminta ja tyypin 1 diabetes

HUOM! Kurssi peruutettu tai siirretty myöhempään ajankohtaan. Tiedotamme asiasta lisää mahdollisimman pian.

Kilpirauhasliitto järjestää yhteistyössä Diabetesliiton kanssa kuntoutumiskurssin aikuisille henkilöille, joilla on todettu sekä kilpirauhasen vajaatoiminta että tyypin 1 diabetes. Etusijalla ovat kurssilaiset, jotka eivät ole aikaisemmin osallistuneet kummankaan järjestön järjestämille kuntoutumiskursseille. Voit hakea kurssille, vaikka et olisi kummankaan järjestön jäsen.

Tavoite: Kurssin tavoitteena on lisätä kuntoutujan tietoutta omista sairauksista ja niiden oma hoidosta, sekä kannustaa huolehtimaan omasta hyvinvoinnistaan kokonaisvaltaisesti. Kurssilla on mahdollisuus vertaistukeen ja saada virikkeitä ja uusia ajatuksia elämään molempien sairauksien kanssa.

Kurssin omavastuuhinta: 90€/hlö. Hintaan sisältyy täysihoito (2 hh), asiantuntijaluennot ja muu kurssiohjelma. Matkakulut kurssilainen maksaa itse. Kurssin osallistumismaksu palauitetaan vain, mikäli osallistuminen on peruttu vähintään kaksi viikkoa ennen kurssin alkamista.

Hakuaika: Kurssi perutaan tai siirretään myöhäisempään ajankohtaan koronaviruksen vuoksi.

Tiedustelut:
Asta Salonen: asta.salonen@kilpirauhasliitto.fi, p. 050 4084 403