Tyypin 1 diabetes ja kilpirauhasen vajaatoiminta

Kuntoutumiskurssi henkilöille, joilla on todettu kilpirauhasen vajaatoiminta ja tyypin 1 diabetes

Kilpirauhasliitto järjestää yhteistyössä Diabetesliiton kanssa kuntoutumiskurssin aikuisille henkilöille, joilla on todettu sekä kilpirauhasen vajaatoiminta että tyypin 1 diabetes. Etusijalla ovat kurssilaiset, jotka eivät ole aikaisemmin osallistuneet kummankaan järjestön järjestämille kuntoutumiskursseille. Voit hakea kurssille, vaikka et olisi kummankaan järjestön jäsen.

Missä ja milloin: Kurssi järjestetään Tampereella Varalan urheiluopistolla pe-su 20.-22.11.

Tavoite: Kurssin tavoitteena on lisätä kuntoutujan tietoutta omista sairauksista ja niiden oma hoidosta, sekä kannustaa huolehtimaan omasta hyvinvoinnistaan kokonaisvaltaisesti. Kurssilla on mahdollisuus vertaistukeen ja saada virikkeitä ja uusia ajatuksia elämään molempien sairauksien kanssa.

Kurssin omavastuuhinta: 90€/hlö. Hintaan sisältyy täysihoito (2 hh), asiantuntijaluennot ja muu kurssiohjelma. Matkakulut kurssilainen maksaa itse. Kurssin osallistumismaksu palautetaan vain, mikäli osallistuminen on peruttu vähintään kaksi viikkoa ennen kurssin alkamista.

Hakuaika: 10.8.-30.9. Hakulomake ilmestyy tälle sivulle hakuajan auettua.

Tiedustelut:
Asta Salonen: asta.salonen@kilpirauhasliitto.fi, p. 050 4084 403
Anneli Jylhä: anneli.jylha@diabetes.fi, p. 050 5772 851

Diabetesliiton logo sekä teksti diabetesliitto.