Avo-etä-voimavarakurssi kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastaville Porissa

Kilpirauhasliitto järjestää syksyllä 2022 voimavarakurssin kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastaville Porissa syys-lokakuussa 2022. Kurssin aluksi ja lopuksi ovat lähitapaamiset. Lisäksi pidetään yksi yhteinen etätapaaminen, johon voi osallistua sähköpostilla lähetettävää linkkiä klikkaamalla (Teams).

kolme ihmistä puhuu istuen kahvipöydän äärellä

Tapaamisten väleissä työstetään omaa tilannetta harjoitusten avulla ja voidaan keskustella etäohjelmiston välityksellä. Etäohjelmiston käyttö harjoitellaan yhdessä. Osallistujilla toivotaan olevan tietokoneen/tabletin/älypuhelimen peruskäyttötaidot. Lauantain tapaamiseen otetaan mukaan oma kannettava tietokone tai tabletti/älypuhelin.

Kurssilta saat eväitä kilpirauhasen vajaatoiminnan kanssa elämiseen. Tavoitteena on saada vinkkejä omasta hyvinvoinnista huolehtimiseen, tietoa sekä vertaistukea.

Kurssin lähitapaamisten ajankohta päivitetään tälle sivulle.

Paikka: Pori, paikka tarkentuu lähempänä

Hinta: Kurssin omavastuu on 25 €, johon sisältyy kurssin ohjelma, kahvit sekä lounas lauantaina. Matkat ja mahdollinen majoitus ovat omakustanteiset.

Hakuaika: 29.7. – 4.9.2022