Voimavarakurssi henkilöille, jotka elävät ilman kilpirauhasta tai joille suunnitellaan kilpirauhasen poistoa

Voimavarakurssi on tarkoitettu henkilöille, joilta kilpirauhanen on poistettu tai suunnitellaan sen poistoa. Kurssin ohjelmassa on muun muassa. luento elämästä ilman kilpirauhasta sekä vertaiskeskusteluita hyvinvoinnista kilpirauhasen poiston jälkeen. Lisäksi kurssilla on mukana voimavaroja vahvistavaa toiminnallista ohjelmaa.

Kurssiajankohta ja -paikka: 17.3-20.3.2022,  Härmän kylpylässä, Ylähärmässä.

Hinta: Omavastuuosuus on 100€

Hintaan sisältyy täysihoito (2hh) majoitus, ruokailut, asiantuntijaluennot ja muu kurssin ohjelma. Matkakulut kurssilainen maksaa itse. Kurssin osallistumismaksu palautetaan vain, mikäli osallistuminen on peruutettu vähintään 2 viikkoa ennen kurssin alkua. Mikäli osallistuja haluaa majoittua 1 hh sopii hän sen itse kurssipaikan kanssa ja maksaa itse erotuksen.

Paikka: Härmän kylpylä, Ylähärmä

Kurssin vastaava ja lisätietoa: Asta Salonen, 050 4084 403 tai asta.salonen@kilpirauhasliitto.fi

Hakuaika: 15.12. – 21.1.2022, Kurssivalinnoista ilmoitetaan valituille viikon sisällä hakuajan päättymisestä!