Kahden viikonlopun voimavarakurssi 16.3.-21.4. Jyväskylä – Kilpirauhasen vajaatoiminta

Haluaisitko löytää voimavaroja ja muutosta elämään kilpirauhasen vajaatoiminnan kanssa? Sopisiko elämäntilanteeseesi osallistuminen viikonloppuisin?

Keväällä 2024 järjestetään kahden viikonlopun voimavarakurssi Jyväskylässä. Lisäksi on yksi etätapaaminen, jonka ajankohta sovitaan yhdessä kurssilla.

Hyvinvointia ja voimavaroja käsitellään asiantuntijaluentojen sekä omaan arkeen liittyvien pohdintojen avulla. Tärkeässä osassa ovat vertaiskeskustelut muiden kurssilaisten kanssa. Teemoja pohditaan monipuolisin keinoin ja käytettävissä on myös helppo etäohjelmisto, jonka avulla voimavaroja voi kohentaa myös tapaamisten välissä.

Kurssin tiedot

Paikka: Sokos Hotel Paviljonki, Jyväskylä

Aika: 16.-17.3. & 20.-21.4. la klo 12–17, su klo 10–16. Kurssi jaksottuu aikavälille 16.3.–21.4., joten kurssilaisilta edellytetään osallistumista molempiin viikonloppuihin sekä etätapaamiseen.

Hinta: 28 €Hinta sisältää kurssiohjelman, kurssimateriaalit, lounaat ja iltapäiväkahvit. Matkat ja mahdollinen majoitus on kurssilaisen itse järjestettävä ja kustannettava.

Hakuaika: 15.12.2023–1.2.2024

Kurssi on avoin kaikille. Kurssivalinnat tehdään hakulomakkeen tietojen perusteella, joten kerrothan hakemuksessa kurssitarpeestasi mahdollisimman monipuolisesti.

Haku kurssille on päättynyt. Valinnoista ilmoitetaan viikoilla 6 ja 7.

Satu Tommola, satu.tommola@kilpirauhasliitto.fi, puh. 046 875 7139.