Keliakia ja kilpirauhasen sairaus

Keliakia ja kilpirauhasen sairaus -sopeutumisvalmennuskurssi

Keliakia ja kilpirauhasen sairaus – sopeutumisvalmennuskurssi on tarkoitettu kilpirauhasen sairautta sairastaville keliaakikoille.

Kurssi toteutetaan ti-pe 24.-27.11.2020 Kylpylähotelli Rauhalahdessa Kuopiossa.

Kurssi toteutetaan yhteistyössä Keliakialiiton kanssa.

Kurssille valitaan 16 osallistujaa. Kurssilla on täysihoito (aamiainen, lounas ja päivällinen) ja majoitus 2 hengen huoneissa mukavuuksin. Kurssin omavastuuhinta on 65 €. Kurssilaiset voivat hakea kurssipäiviltä Kelan kuntoutusrahaa ansiomenetyksen korvaamiseksi ja matkakorvausta matkakustannusten 25 € / suunta ylittävistä kuluista.

Ilmoittautuminen
Haku on jo käynnissä ja päättyy 18.10.20. Sähköisen hakulomakkeen löydät täältä. Ilmotamme valinnoista kaikille hakijoille hakuajan umpeuduttua.

Halutessasi voit tilata paperisen hakulomakkeen Keliakialiitosta puhelimitse: (03) 2541 330 tai sähköpostilla: kuntoutus@keliakialiitto.fi. Lomake lähetetään osoitteella Keliakialiitto ry/ Kurssit, Hammareninkatu 7, 33100 Tampere.

Lisätietoja
Kuntoutusvastaava Nanna Puntila, Keliakialiitto, kuntoutus@keliakialiitto.fi tai p. 03 254 1323 ja järjestösuunnittelija Asta Salonen, Kilpirauhasliitto, asta.salonen@kilpirauhasliitto.fi tai p. 050 4084 403.