Kuntoutumiskurssi henkilöille, joilla on todettu kilpirauhasen vajaatoiminta

Kilpirauhasliitto järjestää kuntoutumiskurssin henkilöille, joilla on todettu kilpirauhasen vajaatoiminta. Kurssin tavoitteena on lisätä kuntoutujan tietoutta omasta sairaudestaan ja sen hoidosta, sekä kannustaa huolehtimaan omasta hyvinvoinnista kokonaisvaltaisesti. Kurssilla on mahdollisuus vertaistukeen ja saada virikkeitä sekä uusia ajatuksia elämään sairauden kanssa.

Etusijalla ovat kurssilaiset, jotka eivät ole aikaisemmin osallistuneet järjestämillemme kuntoutumiskursseille. Voit hakea kurssille, vaikka et olisi Kilpirauhasliiton jäsen.

Milloin ja missä: Kurssi toteutetaan to-su 10.-13.12.2020, Rokua health & spa, Kuntoraitti 2, 91670 Rokua.

Hakuaika: kurssille 12.10.- 15.11.2020 Haku tapahtuu verkkolomakkeella, joka ilmestyy tälle sivulle hakuajan alettua. Kurssille voi hakea myös paperilomakkeella, jonka voi tilata osoitteesta toimisto@kilpirauhasliitto.fi tai puhelimitse, p. 09 8684 6550. Paperiset hakemukset palautetaan postitse osoitteella Suomen Kilpirauhasliitto ry, Vilhonkatu 4 B 15, 00100 Helsinki.

Hakulomake kannattaa täyttää huolellisesti, sillä valintaan vaikuttavat erityisesti hakijan vapaamuotoiset perustelut. Kurssivalinnoista ilmoitetaan valituille viikon sisällä hakuajan päättymisestä.

Hinta: Kurssin omavastuuhinta on 100 € / hlö. Hintaan sisältyy täysihoito (2 hh), asiantuntijaluennot ja muu kurssin ohjelma. Matkakulut kurssilainen maksaa itse. Kurssin osallistumismaksu palautetaan vain, mikäli osallistuminen on peruutettu vähintään kaksi viikkoa ennen kurssin alkamista. Jos osallistuja haluaa majoittua yhden hengen huoneessa, tulee hänen sopia siitä Rokua health & spa:n (p. 020 7819 200) kanssa, ja tällöin osallistuja maksaa huoneen itse.

Tiedustelut: Asta Salonen: asta.salonen@kilpirauhasliitto.fi, p. 050 4084 403.