Kuntoutumiskurssit

Tietosuojaseloste

Kuntoutumiskurssi henkilöille, joilla on lisäkilpirauhasen sairaus

Kurssi järjestetään 31.1.-3.2.2019 Tampereen Kylpylässä.

Kenelle: Kurssi on suunnattu henkilöille, joilla on lisäkilpirauhasen liika- tai vajaatoimintaa tai lisäkilpirauhaset ovat poistettu kokonaan. Etusijalla ovat henkilöt, jotka eivät ole aikaisemmin osallistuneet Kilpirauhasliiton kuntoutumiskursseille. Voit hakea kurssille, vaikka et ole Kilpirauhasliiton jäsen.
Kurssi tarjoaa perustietoa lisäkilpirauhasen toimintahäiriöistä. Tärkeä merkitys kurssilla on vertaistuella, virkistystä unohtamatta.

Tavoitteet: Kurssin tavoitteena on lisätä kuntoutujan tietoutta omasta sairaudestaan ja sen hoidosta sekä kannustaa huolehtimaan hyvinvoinnistaan kokonaisvaltaisesti.

Hinta: Kurssin omavastuuhinta on 1hh/130€ ja 2hh/100€. Kuntoutumiskurssin hintaan sisältyy täysihoito, lääkäriluento ja muut asiantuntijaluennot. Matkakulut maksaa kurssilainen itse. Kurssin osallistumismaksu palautetaan vain, mikäli osallistuminen on peruttu vähintään kaksi viikkoa ennen kurssin alkamista.

Hakeminen: Hakuaika alkaa 15.11.2018 ja päättyy 4.1.2019. Hakulomakkeen kurssille löydät täältä.

Ennakkotietoa tulevista kursseista

Neljän vuorokauden internaattikurssit

• Keväällä 2019 eläkeikäisille vajaatoimintapotilaille Etelä-Suomessa
  • Syksyllä 2019 kurssi kilpirauhassyöpään vasta sairastuneille Keski-Suomessa

Avo-ja etäsopeutumisvalmennusta vajaatoimintapotilaille

• Keväällä 2019 kaiken ikäisille Lapissa
  • Syksyllä 2019 työikäisille Itä-Suomessa

Tarkemmat ajankohdat ja paikat selviävät myöhemmin. Seuraa ilmoitteluamme Kilpi-lehdessä ja www- tai fb-sivuilla.

Haku kursseille

Haku tapahtuu verkkolomakkeella tai hakulomakkeella, jonka voi tilata osoitteesta toimisto@kilpirauhasliitto.fi tai puhelimitse, p. 09 8684 6550.  Paperiset hakemukset palautetaan postitse osoitteella Suomen Kilpirauhasliitto ry, Vilhonkatu 4 B 15, 00100 Helsinki.
Hakulomake kannattaa täyttää huolellisesti, sillä valintaan vaikuttavat erityisesti hakijan vapaamuotoiset perustelut. Valituille hakijoille ilmoitetaan valinnasta puhelimitse, muille lähetämme hakuajan päätyttyä tiedon sähköpostitse.

Lisätietoa saat tarvittaessa osoitteesta toimisto@kilpirauhasliitto.fi tai p. 09 8684 6550.