Kilpirauhasen liikatoiminta

Kuntoutumiskurssi henkilöille, joilla on todettu kilpirauhasen liikatoiminta

Kilpirauhasliitto järjestää kuntoutumiskurssin aikuisille, joilla on todettu kilpirauhasen liikatoiminta enintään kaksi vuotta sitten.

Kurssin tavoitteena on lisätä kuntoutujan tietoutta omasta sairaudestaan ja sen omahoidosta, sekä kannustaa huolehtimaan omasta hyvinvoinnistaan kokonaisvaltaisesti. Kurssilla on mahdollisuus vertaistukeen ja saada virikkeitä ja uusia ajatuksia elämään sairauden kanssa.

Etusijalla ovat kurssilaiset, jotka eivät ole aikaisemmin osallistuneet järjestämillemme kuntoutumiskursseille. Voit hakea kurssille, vaikka et olisi Kilpirauhasliiton jäsen.

Missä ja milloin: Kurssi toteutetaan to-su 8.-11.10. Lohjalla, Kisakallion urheiluopistolla.

Hakuaika: Hakuaika kurssille 10.8.-11.9. Sähköinen hakulomake päivitetään tälle sivulle hakuajan käynnistyttyä. Kurssivalinnoista ilmoitetaan valituille viikon sisällä hakuajan päätyttyä!

Hinta: Kurssin omavastuuhinta 100 €/hlö. Kurssin hintaan sisältyy täysihoito (2 hh), asiantuntijaluennot ja muu kurssin ohjelma. Matkakulut kurssilainen maksaa itse. Kurssin osallistumismaksu palautetaan vain, mikäli osallistuminen on peruttu vähintään kaksi viikkoa ennen kurssin alkamista. Jos osallistuja haluaa majoittua yhden hengen huoneessa, tulee hänen sopia siitä Kisakallion Urheiluopiston kanssa itse.

Tiedustelut:
Asta Salonen: asta.salonen@kilpirauhasliitto.fi, p. 050 4084 403