Nuorten aikuisten viikonloppu

18.-20.6.2021 (pe-su), Varalan urheiluopisto, Tampere

Viikonloppu on tarkoitettu juuri sinulle, 18–30-vuotias nuori aikuinen, joka kaipaat vertaistukea oman kilpirauhassairautesi kanssa ja haluat tutustua toisiin samaa sairautta sairastaviin. Viikonlopun aikana sinulla on mahdollisuus kuulla asiantuntijaluentoja sairauden vaikutuksista arkeen, unohtamatta rentoa yhdessäoloa, hyvää ruokaa ja yhteistä tekemistä joko sisällä tai ulkona. Olet tervetullut mukaan, vaikka et olisi Kilpirauhasliiton jäsen.

Viikonlopun hinta on 50 €. Hintaan sisältyy täysihoito, asiantuntijaluennot sekä muu ohjelma. Majoitus on kahden hengen huoneessa. Mikäli osallistuja haluaa majoittautua yhden hengen huoneessa, tulee hänen sopia siitä itse Varalan urheiluopiston kanssa, ja tällöin osallistuja maksaa huonehintojen erotuksen itse.  Matkakulut maksaa osallistuja.

Osallistumismaksu palautetaan vain, mikäli osallistuminen on peruttu vähintään kaksi viikkoa ennen viikonlopun alkamista. Osallistujille lähetetään lisätietoja viikonlopun ohjelmasta hakuajan päätyttyä.

Kurssiajankohta: 18.-20.6.2021 (pe-su)
Paikka: Varalan urheiluopisto, Tampere
Hinta: 2hh/50 €
Hakuaika: 6.4.–21.5
Viikonlopun vastaava ja lisätietoa: Asta Salonen, 050 4084 403 tai asta.salonen@kilpirauhasliitto.fi

Hakuaika kurssille on päättynyt.