Pariskuntakurssi

Sopeutumisvalmennuskurssi pariskunnille Polvijärvellä!

Kurssi toteutetaan (to-su) 13.-16. helmikuuta Lomakeskus Huhmarissa, Polvijärvellä.

Kenelle: Kurssi on tarkoitettu pariskunnille, joissa ainakin toisella on todettu kilpirauhassairaus. Etusijalla ovat kurssilaiset, jotka eivät ole aikaisemmin osallistuneet Kilpirauhasliiton kuntoutumiskursseille. Voit hakea kurssille, vaikka et olisi Kilpirauhasliiton jäsen.

Tavoitteet: Kurssin tavoitteena on lisätä kuntoutujan tietoutta omasta sairaudesta ja sen hoidosta, sekä kannustaa huolehtimaan omasta hyvinvoinnistaan kokonaisvaltaisesti. Kurssin tarkoituksena on lisätä myös läheisen tietoutta puolison sairaudesta ja siihen liittyvistä muutoksista.

Kurssin omavastuuhinta: 150€/pariskunta.

Kurssin hintaan sisältyy täysihoito, asiantuntijaluennot ja muu kurssin ohjelma. Matkakulut kurssilainen maksaa itse. Kurssin osallistumismaksu palautetaan vain, mikäli osallistuminen on peruttu vähintään kaksi viikkoa ennen kurssin alkamista.

Hakeminen: Kurssin hakuaika on 1.12.2019-11.1.2020. Valituille ilmoitamme viikon 3 aikana. Löydät hakemuslomakkeen alta. Tarvittaessa hakulomakkeen voi tilata osoitteesta toimisto@kilpirauhasliitto.fi tai numerosta 09 8684 6550. Paperiset hakemukset palautetaan postitse osoitteella Suomen Kilpirauhasliitto, Vilhonkatu 4 B 15, 00100 Helsinki.

Lisätietoja voit kysellä järjestösuunnittelija Asta Saloselta, asta.salonen(a)kilpirauhasliitto.fi tai p. 050 4084 403.

Huom! Täytäthän lomakkeen niin, että täytät hakijaksi sen henkilön tiedot, jolla on kilpirauhassairaus. Mikäli teillä molemmilla on kilpirauhassairaus, voitte valita, kumpi teistä on ensisijainen hakija.

Hakijan (=kilpirauhassairautta sairastavan) tiedot

opiskelijatyöelämässätyötönäitiyslomalla/vanhempainvapaallaeläkkeellä

Millaiseksi koet tällä hetkellä:

Terveydentilasi

Liikuntakykysi

Mielialasi

Sosiaalisen tilanteesi

Taloudellisen tilanteesi

1=erittäin huono, 2=huono, 3= keskinkertainen, 4=hyvä, 5=erinomainen

KylläEi
SomeKasvotusten

KylläEi