Viikonloppuleiri perheille 23.–25.8.2024 Hauho – Lapsella kilpirauhassairaus

Lasten Kesä ja Kilpirauhasliitto järjestävät perheleirin jälleen 23.–25.8.2024 Hauhon Lomakeskuksessa. Leiri on tarkoitettu perheille, joissa on ainakin yksi lapsi, jolla on kilpirauhassairaus. Koko perhe voi tulla mukaan. Viikonlopun aikana perheet pääsevät tapaamaan muita lapsia ja vanhempia, joilla on kokemusta samankaltaisista tilanteista kilpirauhassairauden kanssa. Leirillä on tarjolla tietoa, vertaistukea sekä mukavaa ohjelmaa lasten ehdoilla.

Ruokailut rytmittävät leiripäivän kulkua: aamupalan, lounaan, välipalan, päivällisen ja iltapalan väliin jäävät hetket ovat täynnä touhua ja tekemistä. Sadekaan ei haittaa, sillä keskuksesta löytyy monipuoliset sisätilat. Lasten touhutessa perheen aikuisilla on mahdollisuus tavata toisiaan, keskustella, saada vertaistukea ja lapsen sairauteen liittyvää tietoa. Myös lepoon on mahdollisuus omassa perhehuoneessa, jos vajaatoiminta väsyttää.

Omavastuuhintaan sisältyy leiriohjelma, majoitus perhehuoneissa ja täysihoito. Hinta ja hakuaika tarkentuvat helmi-maaliskuun vaihteessa.

Kurssin tiedot

Paikka: Hauhon Lomakeskus
Aika: 23.–25.8.2024, ohjelma alkaa perjantaina noin klo 17 ja päättyy sunnuntaina noin klo 13
Hinta: Ilmoitetaan myöhemmin, katso lastenkesa.fi
Hakuaika: Ilmoitetaan myöhemmin, katso lastenkesa.fi

Leirille otetaan maksimissaan 10 perhettä.