Viikonloppuleiri perheille 23.–25.8.2024 Hauho – Lapsella kilpirauhassairaus

Vastaa toivekartoitukseen viikonlopusta perheille, joissa lapsella on kilpirauhassairaus!
Linkki toivekartoitukseen (klikkaa tästä).

Lasten Kesän ja Kilpirauhasliiton perheleiri 23.–25.8.2024 Hauhon Lomakeskuksessa jouduttiin perumaan vähäisen hakijamäärän vuoksi.

Leiri on tarkoitettu perheille, joissa on ainakin yksi lapsi, jolla on kilpirauhassairaus. Koko perhe voi tulla mukaan. Viikonlopun aikana perheet pääsevät tapaamaan muita lapsia ja vanhempia, joilla on kokemusta samankaltaisista tilanteista kilpirauhassairauden kanssa. Leirillä on tarjolla tietoa, vertaistukea sekä mukavaa ohjelmaa lasten ehdoilla.

Ruokailut rytmittävät leiripäivän kulkua: aamupalan, lounaan, välipalan, päivällisen ja iltapalan väliin jäävät hetket ovat täynnä touhua ja tekemistä. Myös lepoon on mahdollisuus omassa perhehuoneessa, jos vajaatoiminta väsyttää. Sadekaan ei haittaa, sillä leirikeskuksesta löytyy monipuoliset sisätilat jakautuneina useaan rakennukseen, sekä rantasaunat. Lasten touhutessa perheen aikuisilla on mahdollisuus tavata toisiaan, keskustella, saada vertaistukea ja lapsen sairauteen liittyvää tietoa mm. lasten endokrinologin luennolta.

Omavastuuhintaan sisältyy leiriohjelma, majoitus perhehuoneissa ja täysihoito.

Matkat on perheiden itse järjestettävä ja kustannettava. Tarjolla on Lasten Kesän puolesta edestakainen bussikuljetus Hämeenlinnan rautatieasemalta lomakeskukseen, hinta 20e/hlö.

Kurssin tiedot

Paikka: Hauhon Lomakeskus
Aika: 23.–25.8.2024, ohjelma alkaa perjantaina noin klo 17 majoittumisella ja päättyy sunnuntaina noin klo 13 lounaan jälkeen
Leirin omavastuu: 30 e / aikuinen, 15 e / 4-16-v. lapsi, alle 4 v. ilmaiseksi
Hakuaika: 16.4. – 14.6.2024

HAKUAIKA LOPPUNUT

Lisätiedot: satu.tommola@kilpirauhasliitto.fi, puh. 046 8757 139 (paikalla jälleen 29.7.), sekä lastenkesa.fi

Leirille otetaan maksimissaan 10 perhettä.