Voimavarakurssi 60 vuotta täyttäneille suolisto- ja kilpirauhassairaille

Voimavarakurssi on tarkoitettu 60 vuotta täyttäneille henkilöille, joilla on sekä suolisto- että kilpirauhassairaus. Kurssin ohjelmassa puhutaan mielen hyvinvoinnista, selviämisestä pitkäaikaissairauden kanssa, saadaan erilaista tietoa ko. sairauksista. Lisäksi mukana on voimavaroja vahvistavaa toiminnallista ohjelmaa.

HUOM! Kurssin ajankohta on siirretty huhtikuulta vuoden loppuun. Näillä näkymin kurssi pidetään 30.11. – 3.12.2021 Holiday Club Tampereen kylpylässä, osoitteessa Lapinniemenranta 12, 33180 Tampere.

Kurssin omavastuuhinta on 75 €, joka laskutetaan osallistujilta ennen kurssia. Hintaan kuuluu kurssin aikaiset ruokailut sekä majoitus. Majoitus pääsääntöisesti kahden hengen huoneissa. Yhden hengen huone lisämaksusta.

Kurssi järjestetään yhteistyössä Crohn ja Colitis ry:n kanssa.

Hakuaika kurssille on päättynyt 7.3. Mikäli kurssille aukeaa paikkoja, tiedotamme niistä näillä sivuilla.

Lisätietoja kurssista antaa TIISE-hankkeen hankevastaava Maria Joutsen: maria.joutsen@ibd.fi tai 040 031 6575.

Tervetuloa voimaantumaan vertaisten joukkoon!