Ihmisiä kahvilla.

Voimavarakurssi: Kilpirauhasen vajaatoiminta, 20.9.-24.11. – Ylihärmä + etänä

Onko sinulla diagnosoitu kilpirauhasen vajaatoiminta ja toivoisit oloosi muutosta? Onko elämäntilanteesi sellainen, että pystyisit osallistumaan yhteen lähiviikonloppuun, mutta sen jälkeen työstäisit asioita, tutustuisit materiaaleihin ja pitäisit ryhmään yhteyttä mieluummin etänä?

Kilpirauhasliitto järjestää uudenlaisen voimavarakurssin, joka alkaa kylpyläviikonlopusta jatkuen kahden kuukauden mittaisella etäjaksolla. Etäjakson aikana käytössä on helppokäyttöinen etäohjelmisto, jossa jatketaan hyvinvoinnin kohentamista erilaisten materiaalien ja tehtävien avulla. Lisäksi etäjaksoon kuuluu kaksi Teams-tapaamista, joiden ajankohdat sovitaan yhdessä kurssilaisten kanssa.

Kurssin tiedot

Aika: Aloitusviikonloppu 20.-22.9.2024 jatkuen etäjaksolla 24.11.2024 saakka

Paikka: Härmän kylpylä, Ylihärmä + etäjakso

Hinta: 60 €

Hinta sisältää kylpyläviikonlopun majoituksen täysihoidolla 2hh sekä kurssiohjelman ja -materiaalit. Lisämaksulla voi tiedustella 1hh, mikäli hotellissa on tilaa.

Hakuaika: 30.4.-1.8.2024

LINKKI HAKULOMAKKEESEEN

Kurssi on avoin kaikille. Kurssivalinnat tehdään hakulomakkeen tietojen perusteella, joten kerrothan hakemuksessa kurssitarpeestasi mahdollisimman monipuolisesti. Kurssille valitaan enintään 10 henkilöä. Valinnoista ilmoitetaan viikoilla 32 ja 33.

Lisätiedot: kilpirauhasliitto.fi/kurssit-ja-lomat ja Satu Tommola, satu.tommola@kilpirauhasliitto.fi, puh. 046 8757 139 (paikalla jälleen 29.7.)