Voimavarakurssi: Kilpirauhasen vajaatoiminta ja tyypin 2 diabetes, 23.-26.5. – Tampere

Onko sinulla diagnosoitu sekä kakkostyypin diabetes että kilpirauhasen vajaatoiminta? Tuntuuko, että haluaisit muutosta omaan oloosi näiden kahden sairauden kanssa?

Teemakurssilla pureudutaan näiden sairauksien yhdistelmään ja siihen, mitä itse voit tehdä hyvinvointisi eteen.

Voimavarakurssilta saat tietoa ja tukea hyvinvointisi edistämiseen. Kurssilta löydät eväitä omien voimavarojesi vahvistamiseen asiantuntijaluentojen ja -alustusten sekä vertaiskeskustelujen avulla. Kurssilla käsitellään monipuolisesti erilaisia hyvinvoinnin teemoja ja ohjelmassa on myös hieman liikuntaa ja rentoutusta.

Kurssin tiedot

Aika: 23.-26.5.2024

Paikka: Varalan urheiluopisto, Tampere

Hinta: 105 €

Hakuaika: 1.3.-9.4.2024

Hakulomake ja lisätiedot:

Kurssin hintaan sisältyy täysihoito (2 hh), asiantuntijaluennot ja muu kurssin ohjelma. Matkakulut kurssilainen maksaa itse. Jos Varalan urheiluopistolla on tilaa, on mahdollista saada lisämaksusta yhden hengen huone.

Kurssi on avoin kaikille. Kurssivalinnat tehdään hakulomakkeen tietojen perusteella, joten kerrothan hakemuksessa kurssitarpeestasi mahdollisimman monipuolisesti.

Hakulomake avautuu tähän viimeistään 1.3.2024

Kurssivalinnoista ilmoitetaan viikoilla 16 ja 17.

Satu Tommola, satu.tommola@kilpirauhasliitto.fi, puh. 046 8757 139.