Viimeiset menneet Tapahtumat

TUKIPUHELIN p. 050 400 6800

Tukipuhelin päivystää arkitorstaisin p. 050 400 6800 Tukipuhelimeen vastaavat vapaaehtoiset toimivat tavallisen ihmisen tiedoin ja taidoin oman elämänkokemuksensa kautta. Kevään teemaillat ovat: 14.4.lisäkilpirauhasen liikatoiminta, 5.5. kilpirauhasen liikatoiminta ja 9.6. kilpirauhassyöpä. Muina päivystysiltoina puhelimeen vastaa pääsääntöisesti vertainen kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastaville.

SAIRAANHOITAJAN NEUVONTAPUHELIN p. 044 788 8899

Sairaanhoitaja neuvoo puhelimitse  tiistaisin ja keskiviikkoisin p. 044 788 8899. Voit keskustella sairauteesi ja hoitoosi liittyvistä asioista ja saada neuvontaa ja ohjeistusta. Emme kuitenkaan voi ottaa kantaa esimerkiksi hoitolinjauksiin tai lääkkeiden annosteluun, jotka ovat potilaan ja lääkärin välinen asia. Kysymyksiä voi lähettää myös sähköpostitse osoitteeseen neuvonta@kilpirauhasliitto.fi. Viesteihin pyritään vastaamaan viikossa.

SAIRAANHOITAJAN NEUVONTAPUHELIN p. 044 788 8899