Tue meitä

Lahjoita tutkimukseen!

Autoimmuunisairauksien syntymekanismit ovat edelleen melko tuntemattomia. Tutkimusta tehdään eri puolilla maailmaa ja kilpirauhassairauksiin liittyvä tutkimustyö kiinnostaa alan ammattilaisia. Eikä ainoastaan lääketieteen näkökulmasta, vaan myös sairauden vaikutuksista kognitiivisiin taitoihin, mielenterveyteen, sosiaaliseen elämään ja ylipäätään arjessa selviämiseen.  Myös lisäkilpirauhassairauksiin liittyvää tutkimustyötä tarvitaan.

Nyt sinulla on mahdollisuus tehdä lahjoitus tärkeään tutkimustyöhön maksamalla haluamasi summan Suomen Kilpirauhasliitto ry:n tilille FI19 8000 1970 4661 82. Käytäthän viitettä 5555, jotta lahjoituksesi kohdistuu tutkimustyöhön.

Suomen Kilpirauhasliitto on perustanut vuonna 2018 Tutkimusapuraharahaston, jonka tarkoituksena on myöntää tutkimusapurahoja kilpirauhas- tai lisäkilpirauhassairauksiin liittyvään lääketieteelliseen, sosiaaliseen, psykologiseen tai psykososiaaliseen tutkimustyöhön.

Tee lahjoitus tilillemme FI 19 8000 1970 4661 82 käyttäen viitettä 5555.

Miten voin luottaa, että lahjoitukseni menee oikeaan kohteeseen?

Tutkimusapuraharahastolle on laadittu säännöt, joiden mukaan apurahoja voidaan myöntää kilpirauhas- tai lisäkilpirauhasairauksiin liittyviin väitöskirja- ja muihin tieteellisiin tutkimuksiin, tutkimusten julkaisukuluihin tai tutkimuksesta johtaviin tieteellisiin artikkeleihin ja abstrakteihin, jotka julkaistaan tiedeyhteisöjen arvostamissa suomalaisissa tai kansainvälisissä tieteellisissä julkaisuissa, kokouksissa tai konferensseissa.  Rahastosta voidaan myöntää apurahoja myös tutkimuksille, joiden aiheena ovat muut sairaudet, joiden yhteyttä kilpirauhas- tai lisäkilpirauhassairauksiin selvitetään.

Suomen Kilpirauhasliitto ry:n hallitus valvoo rahaston toimintaa ja vastaa toimintaperiaatteiden toteutumisesta ja varojen käytöstä. Hallitus laatii vuosikokoukselle, jossa päätäntävaltaa käyttävät jäsenet, vuosittaisen toimintakertomuksen rahaston toiminnasta ja varojen käytöstä.

Myönnetyistä apurahoista tiedotetaan Kilpi-lehdessä ja näillä kotisivuillamme.

Suomen Kilpirauhasliito ry:llä on Poliisihallituksen myöntämä keräyslupa RA/2019/1115. Lupa on voimassa 1.1.2020 – 31.12.2021 koko maassa Ahvenanmaata lukuun ottamatta.

Kiitämme lämpimästi tuestasi!

Tee lahjoitus!

Tue työtämme kilpirauhas- ja lisäkilpirauhassairaiden hyväksi! Tuotot käytämme kilpirauhas- ja lisäkilpirauhassairauksista laajasti tiedottamiseen niin näitä sairauksia sairastaville ja heidän läheisilleen kuin myös terveydenhoidon henkilökunnalle tuottamalla sairausesitteitä ja muuta tiedotusmateriaalia, jota jaetaan yleisötilaisuuksissa ja tapahtumissa sekä lähetetään eri terveydenhuollon yksiköille kuten terveysasemille ja poliklinikoille. Voit tehdä kertalahjoituksen tai ryhtyä säännölliseksi tukijaksi.

Tee lahjoitus tilillemme FI19 8000 1970 4661 82 käyttäen viitettä 5005.

Ryhdy kuukausilahjoittajaksi

Suoraveloitus on vaivaton tapa tukea toimintaa kuukausittain. Suoraveloituksessa pankkisi veloittaa tililtäsi sovitun summan sovittuna eräpäivänä ja lähettää sen Kilpirauhasliiton tilille. Suoraveloitussopimuksen voit tehdä pankissa tai verkkopankin kautta. Kilpirauhasliiton tilinumeron on FI19 8000 1970 4661 82. Suoraveloituksessa käytä viitettä 5005.

Otamme vastaan myös testamenttilahjoituksia!

Kiitämme lämpimästi tuestasi!