Videotapaamiset

Videotapaaminen kilpirauhasen syöpään vastasairastuneille

Onko kilpirauhassyöpädiagnoosistasi vasta muutama vuosi? Tule mukaan juttelemaan luottamuksellisesti vertaisten kanssa, jotka ovat käyneet läpi saman kuin sinä. Tunnin aikana voit vaihtaa kokemuksia itseäsi mietityttävistä asioista.

Vertaistapaamiset järjestetään:

• keskiviikkona 27.5. klo 18-19 (yhteyden testaus alkaen klo 17.45)
  • tiistaina 16.6. klo 18-19 (yhteyden testaus alkaen klo 17.45)

Keskustelussa on mukana kilpirauhassyövän sairastanut vertaisohjaaja sekä liiton työntekijä. Videotapaaminen järjestetään Teamsin avulla, jossa kaikkien keskustelijoiden kuva näkyy ja ääni kuuluu. Varmistathan siis, että käytät laitetta, jossa on sekä kamera että mikrofoni. Kännykällä osallistuvien kannattaa etukäteen ladata sovelluskaupasta Teams-sovellus. Yhteyttä voi kummallakin kerralla tulla testaamaan jo kello 17.45 lähtien. Tämä kannattaa tehdä, jos Teams on vieras tai haluat muuten vain varmistaa yhteytesi toimivuuden ennen varsinaisen tapaamisen alkamista.

Sinun ei etukäteen tarvitse luoda itsellesi tiliä tai tunnusta, vaan mukaan pääset suoralla linkillä, jonka lähetämme sähköpostiosoitteeseesi noin puoli tuntia ennen tapaamista. Tarkempia ohjeita Teamsin käyttämiseen löydät täältä.

Tapaamiseen mahtuu kahdeksan vertaista, jotka valitaan mukaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ilmoittautuminen 27.5. tapaamiseen. Ilmoittautuminen on auki aina 27.5. klo 16 asti: https://link.webropolsurveys.com/S/DAB0097FB7DDB78A
Ilmoittautuminen 16.6. tapaamiseen. Ilmoittautuminen on auki aina 16.6. klo 16 asti: https://link.webropolsurveys.com/S/7C5A50B003FB4AA3

Lisätietoja voit kysellä hankekoordinaattori Johanna Erkkilältä johanna.erkkila@kilpirauhasliitto.fi.

Ylhäällä kuvatun pöydän päällä on kolme kahvikuppia. Kuvassa näkyvät myös kupeista kiinni pitävien ihmisten kädet.