Videotapaamiset

Onko kilpirauhassyöpädiagnoosistasi vasta muutama vuosi? Tule mukaan juttelemaan luottamuksellisesti vertaisten kanssa, jotka ovat käyneet läpi saman kuin sinä. Tunnin aikana voit vaihtaa kokemuksia itseäsi mietityttävistä asioista.

Vertaistapaamiset järjestetään:

• tiistaina 6.10. klo 18-19 (yhteyden testaus alkaen klo 17.45)
  • tiistaina 1.12. klo 18-19 (yhteyden testaus alkaen klo 17.45)

Keskustelussa on mukana kilpirauhassyövän sairastanut vertaisohjaaja sekä liiton työntekijä. Videotapaaminen järjestetään Teamsin avulla, jossa kaikkien keskustelijoiden kuva näkyy ja ääni kuuluu. Varmistathan siis, että käytät laitetta, jossa on sekä kamera että mikrofoni. Kännykällä osallistuvien kannattaa etukäteen ladata sovelluskaupasta Teams-sovellus. Yhteyttä voi kummallakin kerralla tulla testaamaan jo kello 17.45 lähtien. Tämä kannattaa tehdä, jos Teams on vieras tai haluat muuten vain varmistaa yhteytesi toimivuuden ennen varsinaisen tapaamisen alkamista. Voit myös omatoimisesti testata esimerkiksi mikrofonin toimivuuden Teamsin omien ohjeiden avulla ennen tapaamista.

Sinun ei etukäteen tarvitse luoda itsellesi tiliä tai tunnusta, vaan mukaan pääset suoralla linkillä, jonka lähetämme sähköpostiosoitteeseesi noin puoli tuntia ennen tapaamista. Tarkempia ohjeita Teamsin käyttämiseen löydät täältä.

Tapaamiseen mahtuu kahdeksan vertaista, jotka valitaan mukaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Kun kahdeksan vertaisen ryhmä on täynnä, ilmoittautumislinkki poistetaan.

Ilmoittautuminen 6.10. tapaamiseen. Ilmoittautuminen on auki aina 6.10. klo 16 asti: https://link.webropolsurveys.com/S/88E4311C381F24F6
Ilmoittautuminen 1.12. tapaamiseen. Ilmoittautuminen on auki aina 1.12. klo 16 asti: https://link.webropolsurveys.com/S/B1D668DC05349F65

Lisätietoja voit kysellä hankekoordinaattori Johanna Erkkilältä johanna.erkkila@kilpirauhasliitto.fi.