OULUN SEUDUN KILPI RY

Tervetuloa yhdistyksemme sivuille!

perhonen

Oulun Seudun KILPI ry:n kotipaikka on Oulu. Yhdistyksen toimialueena on Pohjois-Pohjanmaa mukaan lukien Kainuu ja Koillismaa.

Toimimme alueellisena potilasjärjestönä ja tehtävämme on antaa kilpirauhas- ja lisäkilpirauhassairaille ja heidän omaisilleen monipuolista tietoa kilpirauhas- ja lisäkilpirauhasasioista. Järjestämme tapahtumia, luentoja, vertaistukitilaisuuksia, jäseniltoja sekä virkistystoimintaa. Yhdistyksemme on perustettu 1998. Jäsenen meillä on yli 1000. Teemme yhdistyksessä töitä vapaaehtoisvoimin.  Tervetuloa mukaan toimintaamme!  Tiedustelut Kirsti Uhlgrenille puh 0500-385609 tai oskilpi.oulu@gmail.com

Jäsenillassa 1.3. klo 17.00-18.30 askarrellaan Ystävänpäivän kortteja, joista osa toimitetaan oululaisen palvelukodin asukkaille.

Tule sinäkin askartelemaan ja ilahduttamaan yksinäisiä vanhuksia!

**********************************************************************************************************************

HUOM! Poikkeava kokoontumisaika ja -paikka!

Oulussa maanantaina 13.2. klo 12-16.30 Ystävänpäivän KILPI- kahvit Kumppanuuskeskuksessa, Kansankatu 53. Tervetuloa! Ota mukaan myös ystävä, jolla on kilpi- tai lisäkilpisairaus.

Huomioithan, että jäsenmaksu maksetaan kalenterivuosittain.