Tervetuloa yhdistyksemme sivuille!

perhonen

Oulun Seudun KILPI ry:n kotipaikka on Oulu. Yhdistyksen toimialueena on Pohjois-Pohjanmaa ja Kainuu.

Toimimme alueellisena potilasjärjestönä ja tehtävämme on antaa kilpirauhas- ja lisäkilpirauhassairaille ja heidän omaisilleen monipuolista tietoa kilpirauhas- ja lisäkilpirauhasasioista. Järjestämme tapahtumia, luentoja, vertaistukitilaisuuksia, jäseniltoja sekä virkistystoimintaa. Yhdistyksemme on perustettu vuonna 1998. Jäseniä meillä on yli 1000. Teemme yhdistyksessä töitä vapaaehtoisvoimin.  Tervetuloa mukaan toimintaamme!

oskilpi.oulu(at)gmail.com

oskilpi.koordinaattori(at)gmail.com

www.oulunseudunkilpi.com

www.facebook.com/oulunseudunkilpiry/

Hallitus 2024

Puheenjohtaja Marjo Väisänen, marjo.h.vaisanen(a)outlook.com, p. 044 3432 055

Varapuheenjohtaja Kirsti Uhlgren

Muut jäsenet Maria Laakko (sihteeri), Marko Oranen, Anne Roth, Helena Timlin, Liisa Tuhkanen, Tuula Vikström ja Tarja Vähäkangas.

YHDESSÄ ETEENPÄIN – Kilpikoordinaattorin kanssa -hanke

Kilpikoordinaattori Anu Uusitalo, oskilpi.koordinaattori(at)gmail.com, p. 050 5511 467

Neuvonta

Kilpirauhasliiton neuvontanumero p. 044 788 8899 on auki tiistaisin ja keskiviikkoisin klo 17-19. Poikkeavista ajoista ilmoitetaan vastaajassa. Puheluihin vastaa sairaanhoitaja.

Kilpirauhasliiton tukipuhelin p. 050 400 6800 on auki pääsääntöisesti torstaisin klo 18-21 viikoittain vaihtuvin teemoin. Puheluihin vastaavat vertaistoimijat.

Kysymyksiä voi lähettää myös sähköpostilla osoitteeseen neuvonta(at)kilpirauhasliitto.fi

Huomioithan, että jäsenmaksu maksetaan kalenterivuosittain.