OULUN SEUDUN KILPIRAUHASYHDISTYS RY

Tervetuloa yhdistyksemme sivuille!

Oulun Seudun Kilpirauhasyhdistys ry:n kotipaikka on Oulu. Yhdistyksen toimialueena on Pohjois-Pohjanmaa mukaan lukien Kainuu ja Koillismaa.

Toimimme alueellisena potilasjärjestönä ja tehtävämme on antaa kilpirauhaspotilaille ja heidän omaisilleen monipuolista tietoa kilpirauhasasioista.

Järjestämme tapahtumia, luentoja, vertaistukitilaisuuksia, jäseniltoja sekä virkistystoimintaa.

Yhdistyksemme perustettiin 1998 ja vuoden 2019 alussa jäsenmäärämme ylitti 1000 jäsenen rajan. Teemme yhdistyksessä töitä vapaaehtoisvoimin.

Tervetuloa mukaan!

Aloitamme toimintamme pitämällä vertaistukitapaamisen Muhoksella. Keskiviikkona 21.8. klo 16.30 Terttu Jurvakaisen Galleriassa, Nykäläntie 18, Muhos. Tutustumme näyttelyyn ja nautimme kahvit pullan kera. Toivottavasti mahdollisimman moni jäseniä Muhokselta, Utajärveltä, Tyrnävältä pääsee tulemaan. Toki muutkin voivat tulla. Ilmoita tulostasi  viimeistään 19.8.

0500-385609 tekstiviestillä tai oskilpirauhasyhdistys@gmail.com  ja kerro samalla ruoka-allergiat.

Ensimmäisen jäsenillan vietämme keskiviikkona 4.9. 16.00 Turkansaaressa. Ensin kerrotaan saaren historiaa ja sen jälkeen nautimme kahvit!

Pilates jatkuu tiistaina 3.9. klo 16.00 Raksilan Uimahallin jumppasalissa.

Hallitus

Oulussa järjestetään la 5.10. VERTAISRYHMÄCHATT-koulutus, kiinnostaisiko sinua tulla mukaan?  Helsingissä on vastaava 17.8., katso Kilpirauhasliiton sivulta lisätietoja.

Facebook-sivuillemme pääset tästä »

Liittymään pääset tästä »

Huomioithan, että jäsenmaksu maksetaan kalenterivuosittain.

Jäsenetuja on monia! Avaa jäsenedut tästä »