OULUN SEUDUN KILPIRAUHASYHDISTYS RY

Tervetuloa yhdistyksemme sivuille!

perhonen

Oulun Seudun Kilpirauhasyhdistys ry:n kotipaikka on Oulu. Yhdistyksen toimialueena on Pohjois-Pohjanmaa mukaan lukien Kainuu ja Koillismaa.

Toimimme alueellisena potilasjärjestönä ja tehtävämme on antaa kilpirauhas- ja lisäkilpirauhassairaille ja heidän omaisilleen monipuolista tietoa kilpirauhas- ja lisäkilpirauhasasioista.

Järjestämme tapahtumia, luentoja, vertaistukitilaisuuksia, jäseniltoja sekä virkistystoimintaa.Yhdistyksemme on perustettu 1998. Jäsenen meillä on yli 1000. Teemme yhdistyksessä töitä vapaaehtoisvoimin.  Tervetuloa mukaan toimintaamme!  Tiedustelut Kirsti Uhlgrenille puh 0500-385609 tai oskilpirauhasyhdistys@gmail.com ja Sihteerille Marjo Väisänen arki-iltaisin klo 17-20 ja viikonloppuisin myös päivällä.  puh 050-5511467

SYKSY 2021

Syksyn ensimmäinen jäsenilta pidettiin 1.9. klo 17.00 Hietasaaressa Seepparissa.

PIKKUJOULU SUNNUNTAINA 5.12.2021

Aloitamme brunssilla 5.12. klo 12.00 Radisson Blu hotellissa brunssi ja sen jälkeen menemme katsomaan näytelmää SUKUVIKA työväennäyttämölle Upseerinkatu 4. Näytös alkaa klo 14.00.  Sinun maksettavaksi jää 20€, ei jäsenet maksavat 38€.

Paikkoja on rajoitetusti, sitova ilmoittautuminen viimeistään 30.10. lähettämällä sähköpostia oskilpirauhasyhdistys@mail.com tai soittamalla 0500-385609/Kirsti                                                                      Osallistuminen maksetaan viimeistään 2.11. yhdistyksen tilille FI28 4600 2020 0924 35

SUKUVIKA-näytelmä  Miksi ylihoitajalla on viidentoista senttimetrin mittainen ruisku tarttunut pakaraan? Miksi tohtori Bonneyllä on vaimo, josta hän ei ole tietoinen? Miksi tohtori Mortimore puolestaan väittää olevansa kirkkoherra? Miksi entinen sairaanhoitaja Jane Tate ei ole täysin varma miehensä sukunimestä? Ja miksi nimi Lesley viittaa milloin neuroottiseen koiraan, naapuriosaston potilaaseen tai vihaiseen nuoreen punkkaripoikaan?
Näihin ja moniin muihin mutkikkaisiin kysymyksiin saadaan vastaus Ray Cooneyn vauhdikkaassa sairaalakomediassa Sukuvika (It Runs in the Family), jonka Oulun Työväen Näyttämölle ohjaa Markus Packalén.

Lääkäriluento lauantaina 13.11. klo 13.00 ODL:n luentosalissa, Albertinkatu 16, Oulu            Luennoitsijana professori Olavi Ukkola.                                                                                           Luennolle tulee ilmoittautua viimeistään ma 8.11., sillä paikkoja on rajoitetusti.  oskilpirauhasyhdistys@gmail.com tai 0500-385609/Kirsti Uhlgren

PILATES tunnit alkoivat 7.9. klo 16.00 Raksilan uimahallin jumppasalissa,Pikkukankaantie 3 Ryhmään otetaan enintään 15 henkeä, jotta voimme pitää turvavälit. Oma jumppamatto ja tyyny mukaan tunneille. Jäsenet maksavat 55/henkilö 14 tuntia. Vetäjänä Sanna Ek-Keränen.

Lisätietoja Kirsti Uhlgrenilta 0500-385609

******************************************************

Facebook-sivuillemme pääset tästä »

Liittymään pääset tästä »

Huomioithan, että jäsenmaksu maksetaan kalenterivuosittain.

Jäsenetuja on monia! Avaa jäsenedut tästä »