UUDENMAAN KILPI

Uudenmaan kilpi- ja lisäkilpirauhasyhdistys ry

Tervetuloa Uudenmaan KILVEN sivuille!

Poikkeusajan infopaketti Helsingissä

Poikkeusajan infopaketti löytyy nyt ruoka-avun sosiaalityön osiosta kaupungin nettisivuilta:

Apupaketti koronatilanteessa:

Poikkeusajan infopaketti laajalti Uudellamaalla

Enter ry:n kokoama tietopaketti ikäihmisille, mutta se sopii kaikille ikäryhmille.

Yhdistyksen vuosi 2021

Teemanamme on  VOIMAANTUMISEN VUOSI.

Vuosi 2020 on erityinen yhdistyksemme toiminnassa, kuten koko Suomessa. Koska monet tapahtumat jouduttiin siirtämään tulevaisuuteen, verkkoon tai kokonaan peruuttamaan, olemm valinneet toiveikaanan vuoden 2021 teemaksi voimaantumisen.

Toiminta

Haluamme tarjota jäsenillemme monipuolisesti tietoa kilpirauhas- ja lisäkilpirauhasasioista, ja olla tukena sairauksien kanssa eläville sekä heidän läheisilleen.

Tavoitteenamme on edistää terveyttä ja hyvinvointia, sillä kilpirauhasen ja lisäkilpirauhasen häiriöt vaikuttavat laajalti eri elämänalueille.

Järjestämme luentoja, kursseja ja yleisötilaisuuksia eri aihepiireistä, vertaistukitoimintaa sekä yhteisiä virkistystapahtumia. Asiantuntijoiden avulla pyrimme antamaan uusinta tietoa tutkimuksista sekä hoidoista, ja terveyden edistämiseen liittyvistä ajankohtaisista asioista. Tilaisuuksissamme tapaat vertaisiasi ja voit halutessasi jakaa omia kokemuksiasi.

Nimenmuutos

Yhdistyksen nimi on muuttunut Uudenmaan KILPI – Uudenmaan kilpi- ja lisäkilpirauhasyhdistys ry:ksi ja toiminta-alue muuttuu käsittämään koko Uudenmaan.

Vuoden 2021 alussa yhdistyksemme jäsenmäärä on lähes 2000 henkilöä.

Teemme yhdistyksessä töitä vapaaehtoisvoimin ja toivotamme jokaisen jäsenen mukaan toimintaan! Pienikin asia voi olla suureksi hyödyksi!

Tervetuloa!