Liity jäseneksi tästä

Kilpirauhasliiton jäsenenä olet tuomassa painoarvoa Kilpirauhasliiton edunvalvonta- ja vaikuttamistyölle. Mitä suurempaa joukkoa edustamme, sitä vahvemmin pystymme vaikuttamaan!
Liittymällä lähimmän kilpirauhasyhdistyksen jäseneksi saat samalla myös kaikki Kilpirauhasliiton jäsenedut.
Jäsenmaksu vuonna 2022 on 25 €. Jäsenmaksu maksetaan kalenterivuosittain.

Kilpirauhasliiton ja jäsenyhdistyksesi tarjoamat edut vuonna 2022

• Kilpi-lehti neljä kertaa vuodessa. (Uusille jäsenille jäsenmaksun jälkeen seuraavasta numerosta lähtien.)
  • Jäsenyhdistyksesi asiantuntijaluennot
  • Jäsenyhdistyksesi keskustelu- ja vertaistukitapaamiset, muut tapahtumat ja virkistystoiminta
  • Edunvalvonta- ja vaikuttamistyö kilpirauhas- ja lisäkilpirauhaspotilaiden hyvän hoidon puolesta
  • Tuetut lomat ja voimavarakurssit
  • Vertaistukea tukipuhelimessa arkitorstaisin klo 18 – 21 p. 050 400 6800
  • Sairaanhoitajien antamaa neuvontaa puhelimitse tiistaisin ja keskiviikkoisin klo 17 – 19 p. 044 788 8899 ja sähköpostitse neuvonta@kilpirauhasliitto.fi
  • Tietoa ja tukea sekä toimiston palveluja tiistaisin klo 12 – 16, keskiviikkoisin klo 9 – 16 ja torstaisin klo 12 – 16 p. 09 8684 6550.

Yhteistyökumppaneiden tarjoamat jäsenedut 2022 jäsenkortilla

Eckerö Line myöntää Kilpirauhasliiton ja sen jäsenjärjestöjen jäsenille 20 % alennuksen henkilö- ja ajoneuvolippujen risteily- ja reittimatkojen päivittäisestä verkkokauppahinnasta (27.6.-14.8.2022 alennus on 10 %). Alennukset vain verkkokaupasta, www.eckeroline.fi, käyttämällä tuotekoodia JARJ22 varausvaiheessa. Voimassa oleva jäsenkortti on varauduttava esittämään pyydettäessä lippujen lunastuksen yhteydessä. Etuhinnat koskevat Kilpirauhasliiton ja sen jäsenjärjestöjen jäseniä työ- ja vapaa-ajanmatkalla sekä muita samalla varausnumerolla matkustavia. Alennuksia ei voida myöntää jälkikäteen eikä niitä voi yhdistää muihin alennuksiin tai tuotepaketteihin. Edut voimassa vuoden 2021 loppuun saakka.

VIKING LINE tarjoaa jäsenetuisia matkoja Kilpirauhasliiton ja sen jäsenyhdistysten jäsenille seuraavasti:

• Retkeily- ja reittimatkat etu jopa 20 % päivän hinnasta
  • Katso tarkemmat tarjoukset jäsenetusivustolta: www.vikingline.fi/edut/kilpirauhasliitto
  • Kausittain voimassa oleva arvokuponkitarjous
  • Edut voimassa vuoden 2022 loppuun

INSTRUMENTARIUMIN seuraavat tarjoukset ovat voimassa myymälöissä kautta maan:

• Normaalihintaiset silmälasit -30%.
  • Normaalihintaiset aurinkolasit -20%
  • Normaalihintaiset piilolinssit -25%
  • Piilolinssitarkastukset
    • sovitus veloituksetta
    • vaihtosovitus, jälkitarkastus veloituksetta
  • Näöntarkastus
    • Optikon suorittama näöntarkastus ja reseptimääräys veloituksetta
    • Näöntarkastuksen yhteydessä silmänpohjakuvaus 25 € (saatavilla osassa Instrumentarium- ja Keops- myymälöitä). Näöntarkastuksen yhteydessä Ocusweep-tutkimus 25 € (saatavilla osassa Instrumentarium-myymälöitä). Laajennettu näöntarkastus 35 € (saatavilla osassa Instrumentarium-myymälöitä)
  • Myymälöiden yhteystiedot löytyvät osoitteesta instru.fi
  • Alennukset myönnetään esittämällä voimassa oleva jäsenkortti.

Tarjoukset ovat voimassa Instrumentarium-myymälöiden lisäksi Keops-myymälöissä Helsingissä ja Tampereella.

PUHTI tarjoaa parasta palvelua oman hyvinvoinnin mittaamiseen. Kaikki testit voi tilata ilman lääkärin lähetettä. Selkeä ja edullinen hinnoittelu. Näytteet otetaan Mehiläisen laboratorioissa yli 75 toimipisteessä 50 paikkakunnalla ympäri Suomen. Testit analysoidaan Suomessa. Tulokset saat yleensä heti seuraavana arkipäivänä helppolukuiselle tulosraportille Oma Puhti -palveluun. Tulokset esitetään selkeästi viitearvoihin vertailtuina. Saat raportilta myös paljon lisätietoa tutkimuksista. Voi myös jatkossa seurata helposti arvojen kehittymistä omalta sivultasi graafeina. Tarvittaessa raportilta voi tilata Mehiläisen lääkärin neuvonnan.

Hyödynnä jäsenedut ja tilaa testit ennen näytteenottoon menoa: www.puhti.fi/kilpirauhasliitto

Kilpirauhasen testipaketit ja tutkimukset 15 %:n alennuksella.

• Saat alennuksen syöttämällä ostoskorissa etukoodin: kilpirauhanenXXYY (jäsennumerosi XXYY:n tilalle).

Lisäksi D-vitamiinin ja ferritiinin mittauksista -25 %.

• Voit tilata nämä testit samalla kerralla kilpirauhasen testipaketin kanssa tai erikseen. Tämän lisäedun saat käyttöösi koodilla: etuXXYY (jäsennumerosi XXYY:n paikalle).

OLO-APTEEKIN verkkokaupasta löydät tuhansia tuotteita hyvään oloon. Valikoimassa kiinnostavimmat apteekkituotteet ja uutuudet hyvinvointiin ja kauneuteen – aina edullisesti.

Hyvän Olon Tila lähtee sisältä, mutta sitä voidaan tukea ulkoapäin. Tehtävämme on ymmärtää, mitä se on juuri sinulle. https://www.oloapteekki.fi/

Kilpirauhasliiton jäsenille 04/2023 loppuun saakka 15 %:n alennus Oloapteekin verkkokaupassa. Etu koskee normaalihintaisia tuotteita (pois lukien lahjakortit) ja on jokaisen jäsenen kähytettävissä jakson aikana kahdella (2) ostoskerralla. Edun saa verkkokaupan kassalla syöttämällä alennuskoodin: KILPIR15

Jos ostoskorissa on sekä normaali- että tarjoushintaisia tuotteita, alennus lasketaan ostosten normaalihintaisille tuotteille.

SYNLAB on Suomen suurin yksityinen laboratorio- ja kuvantamispalveluiden tuottaja, jolla on 35 toimipistettä eri puolilla Suomea. SYNLAB tarjoaa Kilpirauhasliiton jäsenyhdistysten jäsenille seuraavat jäsenedut jäsenkorttia esittämällä:

• Laboratoriotutkimukset -12%
  • Magneettikuvat -5%

SYNSAM GROUP on yksi Euroopan johtavia optisen vähittäiskaupan ketjuja. Se tarjoaa laajan valikoiman ainutlaatuisia silmänterveyden ja silmälasimuodin ratkaisuja.

Synsamin tarjoamat edut:

• Synsam Lifestyle -sopimuksen kuukausimaksusta -20 %
  • Silmälaseista -30%
  • Aurinkolaseista -25%
  • Piilolinsseistä -25%

Edut myönnetään voimassa olevaa jäsenkorttia näyttämällä. Etuja ei voi yhdistää keskenään eikä muihin tarjouksiin. Edut ovat voimassa kaikissa Suomen Synsam-liikkeissä (http://www.synsam.fi/löydä-myymälä) pois lukien Synsam Recycling Outletin. Synsam Recycling Outlet -konseptin liikkeiden tuote- ja palveluvalikoima on erilainen kuin muissa Synsamin liikkeissä, ja siksi jäsenedut eivät ole niissä

Tietosuojaseloste