Vertaiskahvit keskiviikkona 24.4. klo 17.30–19.00 ja lauantaina 18.5. klo 11.30-14 Tampereen Reumayhdistys ry:n tiloissa, Luminary-talo, Itsenäisyydenkatu 3, 2. krs.

Tays OLKA-piste tiistaina 16.4. klo 10-13.

Kilpirauhasviikolla olemme Tays OLKA-pisteellä keskiviikkonna 29.5. klo 10-13. Tule hakmeaan tietoa ja juttelemaan yhdistyksemme toimijoiden kanssa.

Kesäkauden avajaiset Viikinsaaressa tiistaina 11.6. Lautta lähtee klo 18 Laukontorin satamasta. Ohjelmassa makkaranpaistoa, luontopolkuun tutustumista ja rentoa kesäillan viettoa. Omat juomat mukaan. Vapaa pääsy. Ilmoittaudu viimeistään 19.5. tekstiviestillä p. 045 104 2001, niin osaamme varata lauttaliput ja riittävästi makkaraa. Jos olet oikeutettu eläkeläisen lauttalippuun, mainitse tästä ilmoittautuessasi.  Tervetuloa nauttimaan alkukesän vehreydestä!

Taru Sormusten herrasta lauantaina 31.8. klo 13 Tampere-talo, Iso sali.

Ainutlaatuisessa Tampereen teatterin ja Tampere-talon suurtuotannossa yhdistyvät ikimuistoinen teatteritaide, Tuomas Kantelisen uusi teosta varten säveltämä ja Tampere Filharmonian tulkitsema musiikki sekä Sorin Sirkuksen hämmästyttävä sirkustaide. Hobitit, haltiat, örkit, entit ja muut hahmot heräävät henkiin, kun J.R.R. Tolkienin eeppinen fantasiaseikkailu ja rakastettu klassikko muuntuu näyttämölle täysin ennennäkemättömällä tavalla. Ohjaaja Mikko Kanninen, näyttämölle sovittaa Kersti Juvan suomennoksen pohjalta Sami Keski-Vähälä. Tampere Filharmoniaa johtaa Jonas Rannila.  Päärooleissa loistavat mmElla Mettänen (Frodo), Antti Reini (Aragorn), Ville Majamaa (Gandalf) ja Risto Korhonen (Klonkku).

Varaamamme liput ovat vain yhdistyksemme jäsenille, hinta 60 euroa (norm. 89 euroa). Varaukset tekstiviestillä p. 045 104 2001 viimeistään 30.4., jonka jälkeen saat maksuohjeet. Ilmoittautuminen on sitova vasta sen jälkeen, kun lippu on maksettu. Huomaathan, että maksu palautetaan ainoastaan siinä tapauksessa, että esitys perutaan järjestäjän toimesta. Lippuja on saatavilla rajoitetusti, ne varataan ja myydään ilmoittautumisjärjestyksessä. Toimithan siis nopeasti!