PÄIJÄT KILPI RY:N TULEVIA TAPAHTUMIA

Alla tulevaa ohjelmaa, josta osaan annetaan myöhemmin tarkempaa infoa täällä ja Facebook-sivuillamme. Tule rohkeasti mukaan tapaamisiin ja aktiviteetteihin!

Kevään 2024 kuntosalivuoro Mäkikatsomon salilla keskiviikkoisin kello 16–17 kestää 5.5. asti.

Toukokuun Kilpi-ilta 21.5. alkaen kello 18 vietetään ulkoillen Pikku-Veskulla tai kuntoportaissa. Lenkin jälkeen nautitaan kahvit ja pikkupurtavaa Kahvila Karirannassa. Tavataan kuntoportaiden juurella. Ei ennakkoilmoittautumista.

Elokuun Kilpi-illan teemana on
tutustuminen remontoituun Historialliseen museoon.
Museokierroksen jälkeen rupatellaan kahvikupposen äärellä.
Päivämäärät ym. tarkemmat tiedot kerrotaan lähempänä ajankohtaa.

Olemme mukana Lahden Satamassa Mahdollisuuksien torilla lauantaina 8.6.
Yhdistyksen pisteen ja jäseniä löydät Satamamakasiinista. Tervetuloa juttusille!

Teemme 4.7.2024 KESÄTEATTERIRETKIEN Pesäkallion kesäteatteriin (Hepolammintie 41, Lahti. Kuljetukset teatteriin omasta toimesta). Esitys alkaa kello 18.00. Ohjelmistossa ”Liian paksu perhoseksi”. Näytelmä on kahden erilaisen ihmisen rakkaustarina. Elämään ja arkeen kuuluu haasteita ja suruja, mutta myös paljon lämpöä ja huumoria.
Hinta: 15 €/ jäsen, 29 €/ avec Hinta sisältää lipun sekä väliaikatarjoilun (kahvi/tee ja pulla).
Liput jaetaan päätalon edessä noin klo 17.30 lähtien.
Väliaikatarjoilu on katettu sisälle, löytyy nimellä merkittynä.

Toinen KESÄTEATTERIREISSU tehdään 7.7. Heinolaan, missä esitetään ”Vielä ehtii”.
Rakastettava komedia, jossa ikäihmiset ovat kaikkea muuta kuin kilttejä ja hiljaisia. Se on kertomus kolmesta ystävättärestä, jotka ovat jakaneet keskenään niin elämänilot, surut, bridge-porukan kuin jopa miehen. Iän myötä muisti pätkii ja lonkat kolottavat, mutta halua elää täysillä ei ikääntyminen vähennä. Lähtö bussilla Marolankadulta klo 14.00. Näytelmä alkaa klo 15.00.
Paikkoja rajoitetusti! Retken hinta 45 €/hlö sisältäen kuljetukset, lipun sekä väliaikatarjoilut.

SITOVAT ILMOITTAUTUMISET MOLEMPIIN RETKIIN 28.4.2024 mennessä sähköpostilla jaostokulttuuri@gmail.com tai puhelimitse 041 3122 243/ Marja Hokkanen.

Merkitse nyt jo kalenteriin viikonvaihde 7.-8.9. Silloin seikkaillaan Suomen Turussa! Kuljetukset linja-autolla. Yöpyminen hotellissa. Ohjelmassa lisäksi opastettu kohde ja yhteinen illallinen.

Tarkemmat tiedot tämän kaupunkireissun ja muiden tulevien tapahtumien hinnoista sekä ilmoittautumisohjeet saat sähköpostitse. Ne tulevat näkymään myös täällä kotisivuilla sekä Facebook-sivulla, kun yksityiskohdat ovat selvillä. Mahdolliset muutokset näkyvät ohjelmassa myös näissä kanavissa.

Seuraa tiedottamista ja lämpimästi tervetuloa mukaan tapaamisiin ja toimintaan!

Kannattaa myös tutustua liiton järjestämään toimintaan, esimerkiksi eri sairauksien vertaistukichatteihin sekä tukipuhelimeen. Myös erilaisia kuntoutuksia on liitossa tarjolla kattavasti.

Yhdistyksen sääntöihin voit tutustua täällä.