SATAKUNNAN KILPIRAUHASYHDISTYS RY

VERTAISILTA keskustelun merkeissä

torstaina 2.5. klo 17.00 – 18-00
Yhteisötalo Otava, Otavankatu 5 Pori 2krs.

Tervetuloa!

Porissa vertaisillat jatkuvat syksyllä kerran kuukaudessa torstaisin Satakunnan Yhteisökeskuksen  tiloissa Otavankatu 5, Pori

Katso tarkemman tiedot välilehdeltä Vertaistuki

VERTAISTOIMINTAA EURASSA

Tervetuloa läheltä ja kauempaakin

ti 7.5.2019 klo 17-30 Sisustus- ja käsityö Midinettiin.
Paneliantie 31, Panelia

Keskustelua ja ajatusten vaihtoa kahvittelun merkeissä.
Illan aikana voimme tutustua myymälään.

RETKI HELSINKIIN

Liitolla on käynnissä Kunpa siivet kantaisivat-kampanja – kilpirauhaspotilainen tarinoita, taidetta, toiveita paremman hoidon puolesta.  Lisää tietoa kampanjasta löydät www.kilpirauhasliitto.fi.  Yhdistyksemme tämän vuotinen retki suuntautuu Helsinkiin, jossa jäsenten tekemistä perhosista ja niihin liittyvistä tarinoista on koottu näyttely.

Innostu ja lähde katsomaan eri puolelta suomea tulleita perhosia Kansainvälisenä Kilpirauhaspäivänä 25.5.2019 Helsinkiin Galleria Kaarisiltaan Sanomatalolle, käymme myöskin tutustumassa Oodiin, joka on Helsingin uusi keskustakirjasto ja kaikkien kaupunkilaisten oma tila Kansalaistorilla, aivan Helsingin sydämessä.  Ruokailu Ravintola Loisteessa, jossa klassikko Vaakunan perinteistä lohikeittoa ja ruisleipää (L), keitto saatavana myös gluteenittomana.  Jälkiruokana kahvijäätelö ja suklaatryffeleitä.

Matkan hinta on jäseniltä 60 euroa/hlö ja ei jäseniltä 90 euroa/hlö.  Hintaan sisältyy bussikuljetus (TOP-Liikenne), ruokailu sekä meno- ja paluumatkalla kahvit.  Bussikuljetus lähtee Pomarkusta tullen Porin ja Ulvilan kautta kakkostielle ja siitä Helsinkiin.  Sitovat ilmoittautumiset huhtikuun loppuun mennessä Leena Kallionsivu 045 3252 535 tai Tuula Haapala 040 719 9121.  Kerrothan myös ilmoittautuessasi mahdollisista ruokarajoitteista.  Tarkempi aikataulu sekä tilinumero, jolle voi osallistumismaksun maksaa ilmoitetaan lähtijöille myöhemmin.

Tervetuloa Vertaisiltaan Euraan sekä Perhosen siivin näyttelyyn!
Leena Kallionsivu, puheenjohtaja