Kalajoen vertaistuki

VUOSI 2024

Kalajoen vertaisryhmä käynnistelee toimintaansa ja olet lämpimästi tervetullut mukaan!

Ohjaajina Sari Nikula ja Juuli Leppikorpi. Lisätietoja oskilpi.kalajoki@gmail.com.

Kevätkaudella kokoonnumme seuraavasti:

Ma 8.1. kokoontuminen Ventelän talolla (Venteläntie 1, Kalajoki) klo 17.30 alkaen.

Ti 13.2. klo 17.30-19 Laskiaisretki Maristoon, yhdistys tarjoaa makkarat ja kahvit.
Ilmoittautuminen 9.2. mennessä oskilpi.kalajoki(at)gmail.com.

Ma 11.3. kokoontuminen Kalajoen kirjaston kokoushuoneessa (Kalajoentie 1, Kalajoki) klo 17.30 alkaen.

Ti 9.4. tehdään ulkoiluretki Maristoon klo 17.15 alkaen. Nautitaan luonnosta, nuotiosta ja vertaistuesta! Lähtö ja kokoontuminen klo 17.15 kirppis Minden parkkipaikalta, josta suunnataan kimppakyydein maristoon. Tällä kertaa omat eväät mukaan. Ilmoittautuminen 8.4. mennessä oskilpi.kalajoki@gmail.com tai viestinä ohjaajille. Tervetuloa!

Ti 14.5. klo 17.30 kokoonnumme Ventelän talolla (Venteläntie 1, Kalajoki). Vieraanamme on koordinaattori Anu Uusitalo. Tiedossa on mukava rentoutumishetki (halutessasi voit ottaa esim. jumppapatjan mukaan) ja kuulumisten vaihtoa. Keräämme myös palautetta menneestä kaudesta sekä toiveitanne tulevasta toiminnasta. Kahvitarjoilu. Ilmoittautumiset su 12.5. mennessä oskilpi.kalajoki@gmail.com tai viestinä ohjaajille. Lämpimästi tervetuloa mukaan!

VUOSI 2023

MENNEET TAPAHTUMAT:

12.12.2023 ruokailtiin Safaritalolla. Kiitos kaikille kuluneesta kaudesta!

21.11.2023 käytiin Raahen vertaisryhmän vieraana Raahen Hyvinvointipiste NeuvoRassissa webinaaria katsomassa.

10.10.2023 vertaisryhmä kokoontui Kalajoen pääkirjaston kokoushuoneessa.

26.9.2023 vertaisryhmä kokoontui ulkoilemaan Vihasniemen maisemiin.

Kalajoen vertaisryhmä kokoontui 9.5.2023 Kalajoen pääkirjastolla kahvitellen ja jutellen sekä suunnitellen tulevaa toimintaa.