Lomatoiminta ja lomat

Kaipaatko lomaa ja virkistystä? Jos, niin tule mukaan Kilpirauhasliiton tuetuille lomille!

Vuonna 2019 Kilpirauhasliitolla on tarjolla peräti kolme lomaa eri puolilla Suomea sekä lapsiperheille suunnattu lastenleiri. Tuetun lomajakson ohjelmasta vastaa loman järjestäjä. Huomaathan siis, että loma ei tarjoa kilpirauhasaiheista ohjelmaa tai asiantuntijaluentoja. Loman tarkoituksena on lisätä lomalaisen voimavaroja ja osallisuutta tarjoamalla mahdollisuuden virkistykseen, lepoon ja lomalaisten keskinäiseen vertaistukeen.

Tuetulle lomalle on mahdollista hakea joka toinen vuosi. Kilpirauhasliiton työntekijä tai yhdistyksen vertaistukihenkilö vierailee paikalla lomajakson aikana tuomassa liiton tervehdyksen lomalaisille.

Lomat toteutetaan STEAn tuella. Voit hakea lomalle, vaikka et ole Kilpirauhasliiton jäsen. Tervetuloa mukaan!

Vuoden 2019 lomat tarjoavat:

Hyvinvointilomat ry

Missä: Hyvänmielen loma, Kotoranta, Kiljava.
Milloin: 26.-31.8.2019.
Hinta: Jakson hinta 90€/hlö, mikä sisältää täysylläpidon, ohjelman ja majoituksen kahden hengen huoneessa.
Hakuaika: 26.3.-26.5.2019.
Linkki hakulomakkeeseen (linkki on auki vain hakuaikana):

MTLH ry Voimaa vertaisuudesta lomat -omatoimisille aikuisille

Missä: Suomen Latu, Kiilopää
Milloin: 9.6.-14.6.2019
sekä
Missä: Kruunupuisto Oy, Punkaharju
Milloin: 30.9.-5.10.2019

Hinta: Loman hinta on aikuisilta ja 17 vuotta täyttäneiltä 100€/hlö. Hinta pitää sisällään ohjelman, täysylläpidon sekä majoituksen kahden hengen huoneessa tai perheille perhehuoneessa.
Haku: MTLH:n lomille voit hakea jo nyt oheisen linkin kautta: https://lotu.lomajarjestot.fi/t/MTLH/calendar/list

Lasten kesä ry

Lisäksi tarjolla on virkistystä perheille, jossa on kilpirauhassairautta sairastava lapsi.
Missä: Hauhon Lomakeskus, Eteläinen
Milloin: 6.-8.9.2019.
Tarkempaa tietoa leiristä julkaisemme myöhemmin sekä täällä netissä että kevään lehdissä.