Lomatoiminta ja lomat

Kaipaatko lomaa ja virkistystä? Tule mukaan Kilpirauhasliiton tuetuille lomille!

Ohessa ennakkotietoa vuoden 2021 lomista.

Tuetun lomajakson ohjelmasta vastaa loman järjestäjä. Huomaathan siis, että loma ei tarjoa kilpirauhasaiheista ohjelmaa tai asiantuntijaluentoja. Loman tarkoituksena on lisätä lomalaisen voimavaroja ja osallisuutta tarjoamalla mahdollisuuden virkistykseen, lepoon ja lomalaisten keskinäiseen vertaistukeen.

Tuetulle lomalle on mahdollista hakea joka toinen vuosi. Perustelut lomatuen tarpeelle ovat erittäin tärkeät. Ilman perusteluja tai vähäisin perusteluin, ei lomatukea voida myöntää. Hakijoita on paljon, jolloin perustelut yleensä ratkaisevat sen, kenelle lomatuki myönnetään. Ensikertalaiset hakijat ovat etusijalla valinnoissa, jos muut kriteerit täyttyvät. Lomalaisten valinnoista vastaavat loman järjestäjät. Kilpirauhasliiton työntekijä tai yhdistyksen vertaistukihenkilö vierailee paikalla lomajakson aikana tuomassa liiton tervehdyksen lomalaisille.

Lomat toteutetaan STEAn tuella. Voit hakea lomalle, vaikka et ole Kilpirauhasliiton jäsen. Tervetuloa mukaan!

Vuoden 2021 lomat tarjoaa:

MTLH ry

Ajankohta: 16.05.-21.05.
Teema: Voimaa vertaisuudesta -lomat omatoimisille aikuisille
Kohde: Tanhuvaaran Urheilupuisto
Haku päättyy: 16.02.2021

Ajankohta: 27.06.-02.07.
Teema: Voimaa vertaisuudesta -lomat lapsiperheille
Kohde: Nuorisokeskus Piispala
Haku päättyy: 27.03.2021

Ajankohta: 25.07.-30.07.
Teema: Voimaa vertaisuudesta -lomat omatoimisille aikuisille
Kohde: Rokua Health & Spa
Haku päättyy: 25.04.2021

Vuoden 2021 lomat ovat haettavissa. Sähköinen lomahakemus löytyy täältä. Lomavalinnoista vastaa MTLH ry.

Hyvinvointilomat ry

Lomakoti Tammilehdossa aikuislomajaksolla, ajalla 9.-14.8. Lomateemana on Hyvänmielen loma.

Lisätietoja Hyvinvointilomat ry:n tuetuista lomista voit lukea täältä.

Hyvinvointilomat ry:n logo