Lomatoiminta ja lomat

Kaipaatko lomaa ja virkistystä? Jos, niin tule mukaan Kilpirauhasliiton tuetuille lomille!

Vuonna 2019 Kilpirauhasliitolla on tarjolla peräti kolme lomaa eri puolilla Suomea sekä lapsiperheille suunnattu lastenleiri. Tuetun lomajakson ohjelmasta vastaa loman järjestäjä. Huomaathan siis, että loma ei tarjoa kilpirauhasaiheista ohjelmaa tai asiantuntijaluentoja. Loman tarkoituksena on lisätä lomalaisen voimavaroja ja osallisuutta tarjoamalla mahdollisuuden virkistykseen, lepoon ja lomalaisten keskinäiseen vertaistukeen.

Tuetulle lomalle on mahdollista hakea joka toinen vuosi. Lomalaisten valinnasta vastaa loman järjestäjä, MTHL:ry ja Hyvinvointilomat Ry. Kilpirauhasliiton työntekijä tai yhdistyksen vertaistukihenkilö vierailee paikalla lomajakson aikana tuomassa liiton tervehdyksen lomalaisille.

Lomat toteutetaan STEAn tuella. Voit hakea lomalle, vaikka et ole Kilpirauhasliiton jäsen. Tervetuloa mukaan!

Vuoden 2019 lomat tarjoavat:

Hyvinvointilomat ry

Missä: Hyvänmielen loma – aikuisille, Kotoranta, Kiljava.
Milloin: 26.-31.8.2019.
Hinta: Loman hinta on aikuisilta 90€/hlö, mikä sisältää täysylläpidon, ohjelman ja majoituksen kahden hengen huoneessa.
Hakuaika: 26.3.-26.5.2019.
Linkki hakulomakkeeseen (linkki on auki vain hakuaikana):

Lisätietoja ja vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin löydät Hyvinvointilomien sivuilta.

MTLH ry Voimaa vertaisuudesta lomat -omatoimisille aikuisille

Missä: Suomen Latu, Kiilopää
Milloin: 9.6.-14.6.2019
sekä
Missä: Kruunupuisto Oy, Punkaharju
Milloin: 30.9.-5.10.2019
Hinta: Loman hinta on aikuisilta 100€/hlö. Hinta pitää sisällään ohjelman, täysylläpidon sekä majoituksen kahden hengen huoneessa.
Haku: MTLH:n lomille voit hakea jo nyt oheisen linkin kautta: https://lotu.lomajarjestot.fi/t/MTLH/calendar/list

Lisätietoja ja vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin löydät MTLH:n sivuilta.