Voimavarakurssit

Tietosuojaseloste

Tulossa olevat vuoden 2021 voimavarakurssit

Voimavarakurssit lähikursseina (internaattikurssit)

• 30.11. – 3.12. neljän vuorokauden (ti-pe) yli 60-vuotiaille kilpirauhassairaille, joilla lisäksi IBD tai muu tulehduksellinen suolistosairaus, Tampere. Kyseessä koronan takia siirtynyt kurssi, joten kurssivalinnat on tehty. Mahdollisista vapautuvista paikoista voit tiedustella: Maria Joutsen, puh 040 031 6575 (IBD ja muut suolistosairaudet ry).

Voimavarakurssit avo-etäkurssina kaiken ikäisille kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastaville

Haku kursseille

Haku tapahtuu sähköisellä lomakkeella (linkki kurssikohtaisella sivulla) tai hakulomakkeella, jonka voi tilata osoitteesta toimisto@kilpirauhasliitto.fi tai puhelimitse, p. 09 8684 6550.  Paperiset hakemukset palautetaan postitse osoitteella Kilpirauhasliitto ry, PL 40, 00621 Helsinki.
Hakulomake kannattaa täyttää huolellisesti, sillä valintaan vaikuttavat erityisesti hakijan vapaamuotoiset perustelut. Valituille hakijoille ilmoitetaan valinnasta puhelimitse, muille lähetämme hakuajan päätyttyä tiedon sähköpostitse.

Lisätietoa saat tarvittaessa osoitteesta toimisto@kilpirauhasliitto.fi tai p. 09 8684 6550.

Vuoden 2022 voimavarakurssit, ennakkotietoa

Ennakkotiedot vuoden 2022 kursseista. Kurssitiedot ovat alustavia ja voivat vielä muuttua. Seuraa ilmoitteluamme myös nettisivuillamme, KILPI-lehdessä ja sosiaalisen median kanavissa.

KenelleAjankohtaPaikkaHakuaika
Kilpirauhassairaus ja keliakia (yhteistyössä Keliakialiiton kanssa)27.-30.1.2022 Kuopio RauhalahtiHaku 2.12. mennessä. Hakeminen Keliakialiiton kautta.
Kilpirauhasen vajaatoiminta ja tyypin 2 diabetes19.-22.5.2022Tampere28.2.-8.4.2022
Ilman kilpirauhasta17.-20.3.2022Etelä-Pohjanmaa15.12.21-21.1.22
Perheille, jossa lapsella kilpirauhassairaus26.-28.8.2022 Hauho27.5.-29.7.2022
IBD tai muu suolistosairaus ja kilpirauhassairaus, +60v (Yhteistyössä IBD ja muut suolistosairaudet ry:n kanssa.)6.-9.9.2022Onnela TuusulaHaku IBD ja muut suolistosairaudet ry:n kautta.
Kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastavat24.-27.11.2022Imatra1.9.-17.10.2022
Avokurssi: Osteoporoosi tai osteopenia ja kilpirauhassairaus (yhteistyössä Luustoliiton kanssa)maalis-huhtikuuJyväskylä10.1.-28.2.2022
Avoetäkurssi: kilpirauhasen vajaatoimintatouko-kesäkuuPorvoo1.3.-24.4.2022
Avoetäkurssi: kilpirauhasen vajaatoimintasyys- lokakuuPori29.7.-4.9.2022